شمانیوز
شما نیوز

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد:

برگشت اضافه واریزهای خرید سهام ETF به حساب افراد تا پایان هفته

معمارنژاد خبر داد: تا پایان هفته گزارش‌های خرید یونیت‌های اولین صندوق واسطه‌گری مالی یا همان ETF نهایی می‌شود و اضافه واریزها و پول‌های بلوکه شده به حساب افراد بر می گردد؛ بنابراین مردم نگران پول مازاد بلوکه شده نباشند.


برگشت اضافه واریزهای خرید سهام ETF به حساب افراد تا پایان هفته

به گزارش شمانیوز به نقل از سنا؛ معمارنژاد در خصوص برگشت اضافه واریزهای خرید سهام صندوق واسطه‌گری مالی یکم به حساب خریداران اظهار داشت: تا پایان هفته گزارش‌های خرید یونیت‌های اولین صندوق واسطه گری مالی یا همان ETF  نهایی می‌شود و اضافه واریزها و پول‌های بلوکه شده به حساب افراد بر می‌گردد، بنابراین مردم نگران پول مازاد بلوکه شده نباشند.

 

وی با اشاره به ادغام ۵ بانک در بانک سپه و نگرانی کارکنان این مجموعه‌ها برای تعدیل نیرو در آینده اظهار داشت: تا کنون در روند ادغام هیچ تعدیل نیرویی صورت نگرفته است و چارت سازمانی به گونه‌ای طراحی شده است که فعلا تعدیل نیروی در این مجوعه صورت نگیرد.

 

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: تمام نیروهایی که قبلا در این بانک‌ها و موسسات مشغول به کار هستند، در مجموعه باقی خواهند ماند.  

 

معمارنژاد درباره دو عرضه بزرگ دولتی تا چند روز آینده به ایلنا گفت: عرضه بزرگ دولتی گروه سرمایه گذاری امید تا پایان خردادماه و گروه توسعه ملی از بانک ملی تا پایان تیرماه انجام می‌شود.

 

وی افزود: ارزش گروه امید ۷۰ هزار میلیارد تومان و گروه توسعه ملی ۳۰ هزار میلیارد تومان است که در هر مرحله ۱۸ درصد این سهام به صورت بلوکی واگذار خواهد شد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied