شمانیوز
شما نیوز

نحوه انصراف از فروش سهام عدالت + جزئیات

کسانی که قبلا درخواست فروش سهام عدالت را داده اند برای انصراف از فروش باید از همان درگاه اقدام کنند.

نحوه انصراف از فروش سهام عدالت + جزئیات

پس از آزادسازی سهام عدالت و ایجاد امکان فروش این سهام روش های مختلفی از طرف سازمان خصوصی سازی مطرح شد. در ابتدا ده روز بانک ها برای فروش سهام عدالت ثبت نام کردند و سپس سامانه سهام عدالت دات آی آر راه اندازی شد توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی و به دنبال آن کارگزاری های برگزیده نیز مجاز به ثبت نام برای فروش سهام عدالت شدند.


با موج ایجاد شده عده ای برای فروش سهام عدالت به سرعت اقدام کردند اما با مشاهده روند رشد قیمت ها و افزایش ارزش سهام عدالت از فروش آن منصرف شدند و به دنبال روش انصراف از فروش سهام عدالت هستند.


برای انصراف از فروش سهام عدالت هر فردی باید از از همان روشی که نسبت به فروش اقدام کرده انصراف خود را اعلام کند به شرط آنکه تا امروز این فروش انجام نشده باشد. به عنوان مثال انتظار می‌رود فروش سهام عدالت برای افرادی که در بانک ها اقدام کردند تا به امروز انجام شده باشد و این یک میلیون و نیم احتمالاً امکان انصراف از فروش سهام عدالت را نخواهند داشت و تا روزهای آینده مبلغ سهام عدالت به حسابشان واریز خواهد شد.


اما کسانی که از طریق سایت سهام عدالت  یا سامانه sahamedalat.ir و یا کارگزاریها اقدام کرده‌اند می‌توانند به این سایت ها مراجعه کنند و چنانچه تا آن لحظه سهامشان به فروش نرفته باشد انصراف از فروش سهام عدالت را اعلام کنند تا بتوانند این دارایی ارزشمند را نگه دارم و از سود آینده آن بهره مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رحیم

    با سلام و خسته نباشید
    عازم که از مدد جویان بهزیستی هستم سالیان سال است ولی آن طوری که اعلام میشود سهام یک میلیونی نداریم !!! حال برای فروش سهام به نحوه شایسته باید چگونه اقدام کنیم با تشکر فراوان
    متشکرم

  • حنا

    مردم ازانتظار...بانک ملی کی واریزمیکنه بخدانیازداریم