شمانیوز
شما نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

تعامل خوب و واقع بینانه ای در پرداخت مطالبات از سوی سازمان بیمه سلامت ایران وجود دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اداره کل بیمه سلامت استان تعامل خوب و واقع بینانه ای در پرداخت مطالبات بیمه ای بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاههای علوم پزشکی استان داشته که امیدواریم این اقدامات همچنان استمرار داشته باشد.

تعامل خوب و واقع بینانه ای در پرداخت مطالبات از سوی سازمان بیمه سلامت ایران وجود دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا؛ دکتر سید محمد هاشمی شهری در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: هزینه های جاری و روزمره در مراکز بیمارستانی حدود ۲ برابر  و درآمدهای اختصاصی به نصف کاهش پیدا کرده است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: تامین منابع مالی برای استمرار ارائه خدمات به مردم ضرورت دارد و برای استمرار این خدمات علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها نیازمند تقویت بیش از پیش حمایت های بیمه ای در پرداخت مطالبات بیمارستان ها از سوی سازمان بیمه سلامت هستیم.

 

 دکتر هاشمی شهری بیان کرد: با توجه به پیشرفته بودن تست کرونا روزانه بیش از 1000میلیون ریال در این دانشگاه صرف انجام رایگان این تست تشخیصی می شود.

 

در ادامه  رضا عباسی، مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: نظام بیمه ای هم مثل همه اجزاء جامعه قدردان زحمات و تلاش های مجموعه خدوم بهداشت و درمان استان و کشور است و بابت ارائه مطلوب خدمات به بیمه شدگان این سازمان از دانشگاه های علوم پزشکی استان تشکر می کنیم.

 

وی ادامه داد: تبعات مالی گسترده ای که بعد از بحران کرونا به بیمارستان ها و واحدهای بهداشتی تحمیل شده واقعیتی انکار ناپذیر است و نظام بیمه ای استان آمادگی دارد تا همچون گذشته در کنار و حامی نظام بهداشت و درمان و دانشگاه های علوم پزشکی استان باشد.

 

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان بیان کرد: بخشی از مطالبات بیمه ای بیمارستان ها در روزهای آتی به مبلغ ۹۷ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پرداخت خواهد شد.

 

عباسی با اشاره به تسریع در پرداخت به بیمارستانها ی استان در بحران کرونا گفت: بعد از بحران کرونا افزایش سرعت پرداخت مطالبات بیمارستان ها مورد توجه این اداره کل و سازمان بیمه سلامت کشور بوده و امیدواریم همه دستگاههای ذی‌ربط در حوزه سلامت بتوانند با کمک و همراهی مردم و در کنار هم از این شرایط دشوار عبور کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied