شمانیوز
شما نیوز

در گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه عنوان شد؛

جزئیات وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران برای مستمری بگیران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران درباره جزئیات وام قرض الحسنه برای مستمری بگیران تأمین اجتماعی توضیحاتی داد.

جزئیات وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران برای مستمری بگیران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این مصاحبه جزئیات پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف جامعه از جمله بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی مطرح شده است. متن این گفت و گو به این شرح است: 

اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت ‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات افزایش تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی از مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که این رقم نزدیک به ۱۱ برابر است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به اینکه سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه از ۲ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: علاوه بر این خدمات دیگری برای مستمری بگیران در نظر گرفته شده است؛ صدور انواع بیمه نامه شخص ثالث، بدنه و سایر بیمه نامه‌ها با نرخ ۴ درصد اجرایی شده است. طرح رفاه کالا تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان با نرخ ۱۵ درصد به مدت ۳۶ ماه به مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود. حذف ضامن در پرداخت وام قرض الحسنه اقدام دیگری بود که برای بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه طرح کرامت از دیگر طرح‌هایی است که بابت تعمیر واحد‌های مسکونی، هزینه درمان، هزینه ازدواج فرزندان مستمری بگیران و سایر هزینه‌ها تا ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود، گفت: همچنین طرح پیوند در حال اجراست که به فرزندان مستمری بگیران و بازنشستگان با نرخ یک درصد تسهیلات پرداخت می‌شود و به ازای هر فرزند بازنشسته و مستمری بگیر، ۲۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا پرداخت می‌شود.

للـه گانی اضافه کرد: افرادی که واجد شرایط اخذ تسهیلات قرض الحسنه هستند و در سامانه بانک مرکزی ثبت نام می‌کنند، با مراجعه به بانک رفاه از تسهیلات قرض الحسنه برای ازدواج با سود یک درصد می‌توانند استفاده کنند. بازپرداخت آن بر اساس شرایط تسهیلات قرض الحسنه بانک مرکزی است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: پرداخت تسهیلات به کارگران نمونه‌ای که برای یک سال معرفی می‌شوند از دیگر تسهیلاتی است که به مشمولان پرداخت می‌شود،همچنین پرداخت تسهیلات به بیماران صعب‌العلاج که در درمان بیماریشان دچار مشکلات مالی هستند تا سقف یک هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

للـه گانی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که مشمول هر یک از این طرح‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به سایت بانک رفاه از جزئیات هر یک از این طرح‌ها آگاهی پیدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied