شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار امروز سه شنبه 7 مرداد

قیمت دلار ٧ مرداد ١٣٩٩ روی ٢٠ هزار و ٥٠٠ تومان ثابت ماند

قیمت دلار امروز سه شنبه 7 مرداد

قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز سه شنبه هفتم مرداد ماه ۱۳۹۹ بدون تغییر نسبت به روز گذشته، در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان است. امروز صرافی‌های بانکی هر دلار را ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

همچنین قیمت خرید هر یورو (اسکناس) نیز امروز ثابت مانده و در صرافی‌های بانکی ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

قیمت دلار و یورو

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 23 هزار و 500 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 22 هزار و 500 تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو در این صرافی‌ها 1000 تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور 97 در انتظار بازار باشد.

بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند

 

منابع : خبرگزاری مهر / رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied