شمانیوز
شما نیوز

تبریک مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک ایران زمین، طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار از تلاش های بی وقفه و مجدانه اهالی خبر تقدیر و تشکر کرد.

تبریک مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت روز خبرنگار
 

به گزارش شما نیوز به نقل از روابط عمومی ، در پیام عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت روز خبرنگار آمده است؛

 

روز خبرنگار مزین است به صداقت، ایمان، حقیقت جویی و مجاهدت اهالی رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه.

جامعه امروز ما نیازمند حضور خبرنگاران متبحر و پرتلاش برای روشن سازی مسیر حقیقت و صداقت است. امروز افراد جامعه با ابزارهای در دسترس به رسانه های فعال تبدیل شده اند، اما در این مسیر لازم است خبرنگاران ضمن افزایش سواد رسانه ای اجامعه، کمک کنند صداقت سرلوحه انتقال اطلاعات قرار گیرد، تا معاندین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتوانند از این خلال گزندی به کشور عزیزمان وارد کنند.

شبکه بانکی امروز نیازمند دریافت اطلاعات صحیح از جامعه، اقتصاد، کسب و کار و مخاطبین خود در عرصه های مختلف است و این مهم میسر نمی شود مگر با همراهی و کمک خبرنگاران و رسانه های فعال.

ما در سال گذشته سعی کردیم با راهنمایی ها و اطلاعات صحیحی که توسط شما تلاشگران این عرصه به ما داده شد، به مخاطبین خود نزدیکتر شویم، به تولید کشور توجه بیشتری کنیم و منابع خود را موثرتر به بخشهای اقتصادی تخصیص دهیم.

در انتها مجددا این روز فرخنده را به تمامی تلاش گران عرصه رسانه، خبرنگاران و خانواده محترم آنها تبریک عرض می کنم و امیدوارم در پناه الطاف ایزد منان پیروز و سربلند باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied