شمانیوز
شما نیوز

رئیس مجلس در بازدید از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس:

مدیریت جهادی در هلدینگ خلیج فارس، پروژه عظیم بیدبلند را در سه سال به سرانجام رساند

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر به استان خوزستان با حضور و نظارت میدانی از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس به تحسین مدیران و کارکنان این پروژه ملی پرداخت و تاکید کرد که مجلس جلوی کسانی که بخواهند بر سراه پروژه‌های موفقی چون بیدبلند مزاحمت ایجاد کنند و این مجاهدان را تضعیف کنند، می‌ایستد.

مدیریت جهادی در هلدینگ خلیج فارس، پروژه عظیم بیدبلند را در سه سال به سرانجام رساند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محمدباقر قالیباف در پایان بازدید از پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در بهبهان، گفت:امروز این توفیق را پیدا کردم که از پروژه مهم بیدبلند که هلدینگ خلیج فارس آن را اجرا می‌کند، بازدید کنم و من امروز به خودم افتخار کردم که مردانی اینجا می‌ایستند و همراه با جوانان این کشور این کار مهم را انجام می‌دهند.

وی افزود: مدیرانی مثل جناب آقای ربیعی و امین‌نژاد -مدیر عامل پروژه- در هلدینگ خلیج فارس نشان می‌دهند که مدیریت‌های غیردولتی چقدر در حوزه کار می‌توانند موثر باشند.

رئیس مجلس تصریح کرد: بخش قابل توجهی از سهام هلدینگ خلیج فارس متعلق به سهام عدالت است و یک مدیریت جهادی و یک مدیریت دلسوز می‌تواند پالایشگاهی به این عظمت که در سال ۱۴ میلیون تن، تولیدات خودش اعم از گاز خانگی و نیازهای پایین دستی هلدینگ خلیج فارس و بقیه پتروشیمی‌ها را تامین کند؛تکمیل کنند.

قالیباف ادامه داد: بیدبلند خلیج فارس گازهای آلاینده محیط‌زیست را به بزرگترین ثروت ملی  تبدیل کرده و این نبوده مگر به همت و غیرت جوانان مجاهدی که امروز شاهد فعالیت آنها هستیم و من لذت بردم از مشاهده این تلاش‌ها.

رئیس مجلس با بیان اینکه  این مجموعه که اکنون در مرحله راه‌اندازی آزمایشی است، در آینده نزدیک افتتاح رسمی خواهد شد، گفت: اینکه توانستند بیش از ۸۰ درصد این پروژه را در کمتر از سه سال آن هم در شرایط سخت تحریم پیش ببرند معنایی ندارد؛ جز اینکه زحمت به جان خریدند، ریسک کردند، تصمیم گرفتند و ما هم به عنوان نمایندگان مردم دست‌بوس این دوستانی که اینگونه کار می‌کنند هستیم و همیشه حامی آنها هستیم.

قالیباف در بخش پایانی این گفت‌وگو، خاطر نشان کرد: یکی از ابعاد نظارت مجلس این است که این کارهای اینگونه‌ای را ببینیم، تا اگر کسی مانعی بر سر راه اینها می‌خواهد بگذارد و مزاحمتی ایجاد کند و روحیه این مجاهدان را خدایی ناکرده بخواهند تضعیف کنند، ما به عنوان مجلس حتما جلوی آنها را خواهیم گرفت و راه را برای پروژه‌ها و کارها آسان کنیم تا انشالله کشورمان بتواند روی پای خودش بایستد.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied