شمانیوز
شما نیوز

رکورد تولید شش ماهه فولاد خوزستان شکسته شد

فولادمردان با غلبه بر تحریم و گرمای تابستان، رکورد تولید شش ماهه شمش فولاد خوزستان را شکستند.

رکورد تولید شش ماهه فولاد خوزستان شکسته شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان؛ علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اعلام این خبر افزود: کارکنان جهادگر فولاد خوزستان توانستند با تلاش شبانه‌روزی و تکیه بر توان داخلی بعد از ۲ سال رکورد تولید شش ماهه را به میزان قابل توجهی ارتقا دهند.

 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عبور از تولید یک میلیون و ۹۷۶ هزار تُن را در شش ماهه نخست سال ۹۹ را گامی بلند در تحقق جهش تولید دانست و افزود: با وجود همه‌ی سختی‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌هایی که به واسطه شیوع کرونا ایجاد شده بود، کارکنان غیور فولاد خوزستان در مسیر تحقق شعار سال ۱۳۹۹ گام برداشتند و به ندای رهبر انقلاب  لبیک گفتند. این رکود تولید نسبت به  سال ۹۷ بیش از ۶۷ هزار تُن افزایش داشته است. دستیابی به این میزان تولید در چنین شرایط دشواری، نشان از تلاش و کار با تکیه بر ایمان و اعتقاد به موفقیت روز افزون دارد.
 
محمدی در ادامه اظهار داشت: این موفقیت را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم. در آن زمان سربازان میدان نبرد، در جنگی نابرابر، از میهن اسلامی جانانه دفاع کردند و امروز هم در جنگ اقتصادی که بر کشور تحمیل شده است، کارکنان فولاد خوزستان، در سنگر تولید سرباز صنعت هستند و با تولید پایدار و فتح قله‌های پیروزی، تحریم‌ های ظالمانه را بی‌اثر می‌ کنند. 
 
مدیرعامل فولاد خوزستان گریزی هم به رکوردهای پیشین زد و اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال با تولید یک میلیون و ۲۴ هزار تُن شمش، رکورد جدیدی در فصل بهار به دست آمد. از طرفی در چهار نوبت رکورد تولید ماهانه در فروردین و خرداد ماه و رکورد تولید روزانه در چهاردهم فروردین و بیست و چهارم اردیبهشت ارتقا یافت.
 
محمدی در پایان اظهار داشت: شعار محوری سال ۱۳۹۹ فولاد خوزستان "تکمیل زنجیره ارزش و تحول در تولید محصولات خاص با تمرکز بر طرح‌های توسعه،‌ ایمنی، محیط زیست و بهداشت محیط کار و تقویت سرمایه های انسانی" است و برنامه سالیانه تولید، سه میلیون و ۸۰۰ هزار تن شمش فولاد پیش‌بینی شده است. بدون شک همه‌ی توان خود را بکار می‌ گیریم که به اقتصاد بدون نفت کمک کنیم و به مانند سال‌های گذشته، با اولویت تامین نیاز داخل، درصدی از این‌ تولید به صادرات اختصاص دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied