شمانیوز
شما نیوز

اپلیکیشن کیپاد امنیت پول و تسهیل خدمات را همزمان دارد

با پیشرفت جوامع و پر رنگ شدن نقش فناوری در زندگی روزمره، حذف شیوه های سنتی در عرصه پرداخت امری اجتناب ناپذیر است.

اپلیکیشن کیپاد امنیت پول و تسهیل خدمات را همزمان دارد

در راستای این پیشرفت بانک پاسارگاد با مشارکت شرکتهای فناپ و پرداخت الکترونیک پاسارگاد، نسخه جدیدی از اپلیکیشن کیپاد(کیف ،پول، همراه، پاسارگاد) را در راستای توسعه راه‌کارهای پرداخت الکترونیک از طریق تلفن‌همراه هوشمند طراحی کرده است، تا مشتریان و مخاطبان به راحتی و بدون اتلاف وقت، پرداختی سریع، امن و خوشایند را در حوزه خدمات پرداخت عوارض آزادراهی، طرح ترافیک و آلودگی هوا، قبض، شارژ، بسته اینترنتی، پرداخت کرایه تاکسی و غیره تجربه کنند. نکته قابل توجه در خصوص استفاده از این اپلیکیشن محدود نبودن آن به مشتریان بانک پاسارگاد می باشد و همه افراد می توانند از خدمات الکترونیک آن بهره مند شوند.

اپلیکیشن کیپاد امنیت پول و تسهیل خدمات را همزمان دارد، این روزها که سرقت های اینترنتی افزایش یافته، استفاده از کیف پول الکترونیکی به دلیل بکارگیری سطوح احراز هویت قوی بر اساس شناخت از مشتریان و عدم نیاز به ذخیره سازی اطلاعات بانکی در تلفن همراه و عدم نیاز به ورود رمز در هر تراکنش امنیت را برای حفظ پول و تراکنش های افراد افزایش می دهد.

همچنین با توجه به اینکه خدمات این اپلیکیشن از طریق تلفن همراه ارائه می شود و تلفن همراه همواره به عنوان یک وسیله ی شخصی در دسترس دارنده کیف پول الکترونیکی است، امکان پرداخت در همه جا فراهم می باشد و این امر کمک می کند فرد تماس کمتری با شکل فیزیکی پول و کارت بانکی داشته باشد.

این یک مزیت بخصوص برای شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا می باشد و خطر گسترش بیماری از طریق تبادل شکل فیزیکی پول را از بین می برد. از نظر اقتصادی هم کیف پول الکترونیکی منافع ملی و فردی دارد، زیرا میزان استهلاک اسکناس که سالانه هزینه هنگفتی را به کشور تحمیل می کند کاهش می دهد و همچنین افرادی که قبلا همواره از پول و کارت بانکی استفاده می کردند دیگر نگران گم شدن یا ضدعفونی کردن آنها نیستند به همین دلیل کیف پول الکترونیکی هزینه جانبی به دارند تحمیل نمی کند.

از جمله قابلیت های اپلیکیشن کیپاد می توان به امکان خرید سهام دولتی(ETF)، مدیریت و فروش سهام عدالت، پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی، استعلام رایگان و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبض برق و سایر قبوض، انتقال موجودی کارت پول الکترونیک به حساب، پرداخت عوارض طرح ترافیک، انتقال پول به دیگر کاربران، خرید بسته اینترنتی، شارژ مستقیم تلفن همراه، پرداخت خیرخواهانه و نیکوکاری، پرداخت از طریق اسکن کدQR، کارت شهروندی، اشتراک و پخش آنلاین فیلم و سریال در اولین تلویزیون اینترنتی ایران (آیو) و امکان تراکنش کارت به کارت اشاره نمود.

با توجه به اهمیت ویژه نیاز مشتریان در ارائه خدمات الکترونیک بطور مستمر اقداماتی در راستای بروز رسانی کیپاد صورت می پذیرد و همواره نیاز مشتری در اولویت خدمات ارائه شده قرار دارد.

در همین راستا و با توجه به نیازهای شناسایی شده در آخرین بروزرسانی انجام شده در این اپلیکیشن امکاناتی از قبیل پرداخت کرایه تاکسی در تهران(ریالو وفون پی)، پرداخت کرایه تاکسی در تبریز، خرید بلیت پیمایش گروهی به همراه، خرید شارژ و بسته اینترنتی شاتل موبایل، خرید بسته اینترنتی TDLTE ایرانسل، استعلام و پرداخت خلافی موتور، استعلام و پرداخت قبض موبایل ایرانسل، اضافه شده راهنما به بالای هر صفحه جهت راهنمایی بیشتر به کاربر، نمایش جشنواره های فعال کیپاد در صفحه ای مجزا در اپ، تنظیم رمز و یا اثر انگشت در زمان پرداخت، امکان جستجو کارت مقصد در خدمات کارت به کارت، اضافه شدن فیلتر در گزارش های کارت به کارت، نمایش ارقام به حروف در کارت به کارت، انتقال اعتبار و افزایش موجودی جهت جلوگیری از اشتباه کاربر، نمایش توجه به کاربر برای قبض هایی که قبلا پرداخت کرده است، نمایش دقیق تر وضعیت سهام فروخته شده در سهام عدالت و امکان پرداختی تکی و چند تایی عوارض آزادراهی افزوده شده است و بطور مستمر بروز رسانی اپلیکیشن به منظور تسهیل استفاده از خدمات مورد توجه قرار می گیرد.

در حال حاضر همه افراد با داشتن کارت بانکی و رمز پویا از هر یک از بانک‌های کشور می توانند کیف پول خود را شارژ و از خدمات اپلیکیشن کیپاد استفاده کنند و تراکنش های خود را به راحتی و بدون هزینه انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied