شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک کشاورزی تأکید کرد:

توسعه و استفاده از ظرفیت های سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف تعامل،دیدار و آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها، صبح روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه از برخی ادارات حوزه فناوری و توسعه خدمات نوین بانکی بازدید و با مدیران وکارکنان این ادارات دیدار و گفت وگو کرد.

توسعه و استفاده از ظرفیت های سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی  و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی در این دیدار با حضور در جمع کارکنان بخش سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی برتوسعه و استفاده از ظرفیت های این سامانه تأکید کرد.

وی در این دیدار سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی را تجربه ای موفق و ارزشمند  دانست و خواستار دقت و سرعت در انجام امور ،ایجاد هماهنگی، پرهیز از شتابزدگی،رعایت استانداردها و بهره برداری حد اکثری از زیرساخت های به وجود آمده شد.

بر اساس این گزارش،بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی، سامانه عرضه بهینه، استاندارد و مستقیم نهاده های کشاورزی در محیطی مدیریت شده برای دسترسی آسان خریداران و بهره برداران نهایی به محصولات کشاورزی با قیمت مصوب و مدیریت شده است و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با وزارت جهاد کشاورزی، در قالب این سامانه مبادلات نهاده های کشاورزی(ذرت،جو،کنجاله) بین وارد کنندگان با خریداران و بهره برداران نهایی، با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied