شمانیوز
شما نیوز

استاندار بوشهر:

استفاده از نسخه‌های الکترونیکی از بروز تخلفات درمانی جلوگیری کرده است

استاندار بوشهر گفت: استفاده از نسخه های الکترونیکی در بیمه سلامت مزایای فراوانی داشته که علاوه بر اطمینان از انجام بهینه کارو افزایش سرعت خدمت، از بروز تخلفات نیز جلوگیری کرده است.

استفاده از نسخه‌های الکترونیکی از بروز تخلفات درمانی جلوگیری کرده است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی‌هینا ؛ دکتر عبدالکریم گراوند با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در کشورها بیان کرد: همه دولت ها و حکومتها به طورویژه به موضوع سلامت و درمان توجه دارند و در تمام تصمیم گیریها، بیمه درمان یکی از اولویت های آنان است.

وی افزود: در دولت تدبیر وامید هم در قالب طرح تحول در نظام سلامت اقدامات خوب و ارزشمندی انجام شده که اگر اقدامات و تحولات صورت گرفته در بخش درمانی نبود، امروز شاهد مشکلاتی به مراتب بیشتر بودیم.

استاندار بوشهر گفت: افزایش تخت های بیمارستانی دراستان در دولت تدبیر و امید یکی از اتفاقات ارزشمند این دولت بوده که اگرصورت نمی گرفت، امروز مشکلات کشور به ویژه برای مقابله با کرونا خیلی بیشتر می شد.

گراوند بیان کرد: شیوع کرونا نشان داد، اقدامات و تحولات صورت گرفته در بخش درمانی استان، مفید بوده است هر چند مشکلاتی هنوزدر زمینه مختلف داریم از جمله اینکه مرکز استان فقط دارای یک بیمارستان عمومی دولتی است.

وی با قدردانی از خدمات اداره کل بیمه سلامت دراستان گفت: پوشش بیمه برای اقشار مختلف توسط بیمه سلامت و حمایت و پرداخت هزینه های بیمه شدگان از فعالیتهای بسیار خوب  و قابل تقدیری بود که در حوزه بیمه سلامت انجام شده است. همچنین نسخه نویسی الکترونیکی که مبحث بسیار ارزشمندی است چرا که استفاده از سامانه های الکترونیکی در همه بخش ها امروزه ضروری است.

گراوند گفت: یکی از عمده مشکلات استان در بخش بهداشت و درمان، عدم حضور فعال بخش خصوصی در این زمینه است که در همین ارتباط اقدامات خوبی در دست انجام است.

استاندار بوشهر بیان کرد: تقویت بخش خصوصی حوزه درمان در استان از ضروریات بخش بهداشتی و درمانی استان است که بتوان ازظرفیت بخش خصوصی هم برای کمک به هم استانی ها استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied