شمانیوز
شما نیوز

انتصاب دو سرپرست جدید مخابرات مناطق اصفهان و لرستان

با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دو سرپرست جدید مخابرات مناطق اصفهان و لرستان منصوب شدند.

انتصاب دو سرپرست جدید مخابرات مناطق اصفهان و لرستان

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با حکمی از سوی مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت، آقایان اسمعیل قربانی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان و نبی اله شمسی فر به عنوان سرپرست مخابرات منطقه لرستان منصوب شدند.

 

مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست های جدید این مناطق، بر اهمیت پایداری صد در صدی ارتباطات در کشور تاکید کرد و گفت: ضروری ست، تمام تمهیدات لازم برای حفظ و پایداری شبکه را بکار ببندیم تا ارتباطات بدون قطعی داشته باشیم.

 

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، همچنین، امر توسعه و توجه به نیاز های مشتریان را ضروری دانست و اظهار داشت: همزمان با نگهداری و حفظ شبکه ، باید بر اساس نیاز مشتری، با تامین زیرساخت های فنی، شبکه را نیز توسعه دهیم.

 

وی در این جلسه با اشاره به پیشتازی مخابرات در همه عرصه های انقلاب گفت : امیدواریم مخابرات مناطق اصفهان و لرستان بیش از پیش در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز آن استان ها گام بردارد و همچون گذشته در عرصه مخابرات کشور نیز پیشتاز باشند.

 

بر اساس این خبر، در مراسمی که به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور مهندس دهناد، نایب رییس هیأت مدیره، مهندس بیدخام، مشاور مدیرعامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، مهندس بیگدلو، سرپرست دفتر مدیرعامل و مدیران مخابرات مناطق اصفهان و لرستان برگزار شد ، اسمعیل قربانی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان و نبی اله شمسی فر به عنوان سرپرست مخابرات منطقه لرستان معرفی و از خدمات ارزنده آقایان مشایخی و قاسمی، مدیر پیشین این دو منطقه، تقدیر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied