شمانیوز
شما نیوز

دکتر کریمی:

باید میدان را در صنعت بیمه برای رویش افراد متخصص بیشتر مهیا کنیم

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر اینکه باید میدان را در صنعت بیمه برای رویش افراد جوان متخصص بیشتر مهیا کنیم، گفت: جوانان بتوانند در صنعت بیمه و در کنار بزرگان این صنعت و با کمال احترام به بزرگترهای صنعت بعنوان راهبرهای دارای دانش و تجربه حضور و ظهور یابند.


باید میدان را در صنعت بیمه برای رویش افراد متخصص بیشتر مهیا کنیم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر سیدمحمد کریمی روز چهارشنبه در جلسه تقدیر از دست اندرکاران برگزاری پنل های تخصصی بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه با بیان اینکه در بیست و ششمین همایش که سال گذشته برگزار شد، کار بزرگی برای حضور تمامی اهالی صنعت انجام شد، افزود: در سال جاری نیز مشارکت کنندگان در همایش، حضور پرشوری داشتند.

وی با اشاره به حضور 15 هزار نفر در این همایش بصورت آنلاین و مجازی تصریح کرد: همایش سال جاری بسیار پر محتوی و منظم بود که برای برگزاری آن تلاش های بسیاری از سوی بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران و پژوهشکده بیمه صورت گرفت.

دکتر کریمی با تشکر از تمامی افرادی که در این همایش شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: مجریان برگزاری بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه صادقانه تلاش کردند و نتیجه کار بسیار ارزشمند بوده و می تواند به عنوان الگویی برای سایر نهادها و دستگاهها باشد.

گفتنی است بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه روز 13 آذرماه بصورت آنلاین و مجازی با حضور دکتر فرهاد دژپسند وزیر اموراقتصادی و دارایی، دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی، دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و دکتر حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied