شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی:

مکتب سردار دل ها در قلوب تمام مسلمانان زنده است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در پیامی، اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

مکتب سردار دل ها در قلوب تمام مسلمانان زنده است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت اولین سالگرد شهادت مظلومانه سرداردل ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:  بدون شک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مایه فخر ایران و امت اسلام بوده و خواهد بود و شهادت این اسطوره مبارزه در میادین جنگ حق علیه باطل برگ زرینی در تاریخ جهاد و شهادت در راه اسلام است، متن پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

شهادت، هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته ترین افراد برای کسب این مدال پرافتخار و همجواری با سالارشهیدان در رضوان الهی است.

 یکسال از اقدام ناجوانمردانه و حمله تروریستی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه و در عراق که منجر به شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش شد می گذرد. سردار حاج قاسم سلیمانی که عمر پر برکت خود را به مبارزه با استکبار جهانی و رژیم های متخاصم و مرتجع منطقه اختصاص داد، سرانجام به آرزوی بلندش رسید و آسمانی شد.

شهادتی که داغی بر دل ها گذاشت و انتقام این خون توسط ملت های مظلوم منطقه گرفته خواهدشد، بی شک شهادت آن بزرگ مرد عرصه نبرد با استکبار جهانی، مسیر جدیدی را درجهت انتقام سخت خواهد گشود.

اینجانب اولین سالگرد شهادت این سرباز وطن، مبارز دلاور و محب ولایت را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفته و علو درجات آن شهید والا مقام را از درگاه خداوند مسالت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied