شمانیوز
شما نیوز

رئیس کمیته کراس فیت کشور:

فینال جزیره کیش با کیفیت بالایی برگزار شد

رئیس کمیته کراس فیت کشور در خصوص مسابقات کیش گفت: فینال جزیره کیش با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و این مهم جز با همکاری مسئولان ورزش جزیره و کراس فیت کشور ممکن نبود.

فینال جزیره کیش با کیفیت بالایی برگزار شد

مسابقات کراس فیت فینال جزیره در دسته های آماتور و حرفه ای که از سه شنبه ۳۰ دی توسط کمیته کراس فیت هیئت ورزش های همگانی جزیره کیش و با همکاری کمیته کراس فیت کشوری آغاز شده بود، پس از سه روز رقابت با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این رقابت ها در دسته حرفه ای طی سه روز در هشت واد برگزار شد و ورزشکاران آماتور در دو روز به رقابت پرداختند.

در رده حرفه ای پوریا محمدی،علی طاهری،سینا محقق پور،محمد قربانی،سعید جعفری،سامان نجفی حضور داشتند که در پایان علی طاهری از زنجان مقام اول ، سینا محقق پور از کرج مقام دوم، پوریا محمدی از تهران مقام سوم، محمد قربانی مقام چهارم، سعیدجعفری مقام پنجم و سامان نجفی مقام ششم مسابقات کراس فیت در رده حرفه ای را از آن خود کردند و سعید جعفری عنوان مرد اخلاق و سامان نجفی عنوان تازه وارد به دنیای حرفه ای کراس فیت را به خود اختصاص دادند.

همچنین در دسته آماتور نیز شایان کاشانی،علی ملک شهابی،مهران کاشانی،سهیل ابراهیم زاده،اصلان جهان افروز ،مجید کرم زاده به رقابت پرداختند که در پایان علی ملک شهاب مقام اول، شایان کاشانی مقام دوم، مجید کرم زاده مقام سوم، سهیل ابراهیم زاده مقام چهارم، مهران کاشانی مقام پنجم و اصلان جهان افروز مقام ششم مسابقات کراس فیت را از آن خود کردند.

 

لازم به ذکر است از سال گذشته ۴۰۰ ورزشکار در دو رده حرفه ای و نیمه حرفه ای با هم به رقابت پرداختند که ۵ نفر برتر به همراه یک نفر از طرف میزبان به این مسابقات راه یافتند، همچنین تمامی استانها نیز با سهمیه اعطایی انجمن کراس فیت در این رویداد حضور داشتند.

سهراب آزاد رئیس کمیته کراس فیت کشور درباره برگزاری این مسابقات گفت: فینال جزیره با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد که این مهم جز با همکاری و همدلی صمیمانه فرضی پور مسئول ورزش جزیره کیش ، سعادت رئیس هیئت ورزشهای همگانی کیش، مرتضی کاشانی سرپرست مسابقات و مسئول کمیته کراس فیت کیش، جواد غلامی ناظر مسابقات و مشاور و مسئول سازمان لیگ کراس فیت کشور، مرتضی صداقت مسئول کمیته فنی مسابقات ، کیارش آزاد عضو کمیته فنی مسابقات، کادر اجرایی و داوران این مسابقات و همچنین پشتیبانی و حمایت افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ممکن نبود.

 

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied