شمانیوز
شما نیوز

بازدید معاون مدیر عامل بانک ملت از شرکت ویتانا

معاون مدیرعامل بانک ملت در راستای تحقق هدف ملاقات با مشتریان ارزنده در طرح جهش، با مدیران شرکت ویتانا - مشتری شعبه صنعتی فتح - دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید معاون مدیر عامل بانک ملت از شرکت ویتانا

 

به گزارش شمانیوز به نقل از  روابط عمومی بانک ملت، محمود اخلاقی در نشست با مدیران ارشد شرکت ویتانا که محسن شجاع مدیر شعب منطقه چهار، حسین زاده مسوول حوزه سه و منصور روستا رییس شعبه صنعتی فتح، وی را همراهی می کردند، راه های تقویت همکاری های دو مجموعه را مورد بحث و بررسی قرار داد.
 

وی ادامه داد: خوشبختانه مجموعه ویتانا در حال رشد، توسعه، ارتقا و متنوع ساختن محصولات است و بانک ملت نیز به عنوان یک بانک بزرگ و توانمند در کشور با هدف تامین نقدینگی مورد نیاز بنگاه های تولیدی و حمایت از آنها در راستای گسترش فعالیت ها، تقویت خط تولید و در نهایت تحقق شعار سال، در کنار کارخانه های تولیدی خواهد ماند.

اخلاقی، از آمادگی بانک ملت برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش این واحد تولیدی خبر داد  و بر لزوم همکاری های همه جانبه در راستای افزایش توان تولید و بهبود تعاملات فی مابین تاکید کرد.
 

مهندس فخرالدینی مدیر عامل شرکت ویتانا نیز در این نشست با قدردانی از همکاری های بانک ملت، گزارشی از نحوه فعالیت و محصولات شرکت  ارائه و آمادگی شرکت را برای افزایش تعاملات فی مابین اعلام کرد.
 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied