شمانیوز
شما نیوز

پیام مهندس سلطانی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ،به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن پیامی صادر کرد.

پیام مهندس سلطانی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت ،به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

همکاران و بانوان گرامی

در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری داهیانه ی معمار بزرگ انقلاب ،حضرت امام خمینی ( ره ) ، هوای دلها نیز با شمیم میلاد حضرت فاطمه زهرا  ( س ) بزرگ  بانوی اسلام ، الگوی بی بدیل زنان جهان ، مظهر عشق ، فداکاری و از خود گذشتگی عطر آگین می شود .

پانزدهم بهمن ماه امسال مصادف است با ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی ( ص ) بانوی والا مقامی که به سبب فضایل معنوی ، اخلاقی و انسانی، الگو و سرمشق همه انسانها و به ویژه بانوان گرانقدر می باشد .

همزمانی این روز فرخنده در سال جاری با چهارمین روز از پیروزی انقلاب اسلامی و  ورود حضرت امام خمینی ( ره ) به میهن اسلامی ، فضایی آکنده از نشاط  و شادی در ایران اسلامی فراهم خواهد آورد .

 در آستانه این ایام خجسته و با شکوه فرصت را مغتنم می شمارم و به همه بانوان گرامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه به بانوان محترم شرکت مخابرات ایران که  با صبر و بردباری ضمن تاثیر گذاری در تحقق اهداف سازمانی ، وظیفه سنگین مادری و همسری را نیز به خوبی ایفا می کنند تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه باریتعالی موفقیت یکا یک شما عزیزان را خواستارم .

مجید سلطانی

مدیر عامل شرکت مخابرات

 

منبع: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied