شمانیوز
شما نیوز

سه مدرسه بنیاد برکت در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید

سه مدرسه با ۱۶کلاس درس در مساحت یک هزار و ۷۳۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال توسط بنیاد برکت و اعتبارات استانی و شهرستانی به بهره برداری رسیدند.

سه مدرسه بنیاد برکت در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید

به گزارش شمانیوزو به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ماکو؛ طی مراسمی با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه، استاندار آذربایجان غربی،‌ نماینده مردم منطقه ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و جمعی از مسئولین مراسم نمادین  این مدارس در روستای ” قره ایاق” به بهره برداری رسیدند.

طیب قاسمی در آیین افتتاح مدارس شهرستان شوط با تاکید براینکه، ۸۷ کلاس درس در قالب ۱۸ مدرسه در سطح شوط در دست مطالعه، اجرا و انجام عملیات ساخت است، افزود: از این تعداد ۱۰ باب مدرسه با ۶۲ کلاس درس با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد عملیات اجرای آنها در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با تاکید براینکه با اتمام ۱۰ مدرسه در شوط، امید داریم سرانه برخورداری از فضای ایمن برای دانش آموزان این شهرستان حدود ۶۲ صدم متر مربع باشد.

وی تعداد کلاس های افتتاحی در ایام الله دهه فجر در شوط را ۳ مدرسه با ۱۶ کلاس درس یاد کرد و گفت: تا پایان سال تحصیلی ۲ باب مدرسه با ۱۲ کلاس درس نیز افتتاح خواهد شد که در مجموع ۵ مدرسه با زیر بنای ۵۶۶۰ متر مربع تحویل دانش آموزان خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی، در ادامه سرانه فضای ایمن در این شهرستان را با بهره برداری از این مدارس، نیم متر مربع افزایشی یاد کرد و گفت: این میزان بالا تر از میزان سرانه استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied