شمانیوز
شما نیوز

سلیمانی در دیدار با بانوان مجموعه بزرگ صدر تامین:

بانک اطلاعاتی بانوان تاصیکو راه اندازی شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: راه اندازی بانک اطلاعات بانوان در سطح هلدینگ و شرکت¬های تابعه و وابسته در دستور کار قرار گیرد و مدیران عامل بیش از هر زمان از توان بانوان جهت پیشبرد اهداف و در راستای سیاست های دولت و وزارت کار بهره گیرد.

بانک اطلاعاتی بانوان تاصیکو راه اندازی شود

غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین دراستای تکریم و تجلیل از بانوان به مناسبت ولادت زهرا(س) در جلسه ویدیو کنفرانس با حضور بانوان ستادی و نمایندگان بانوان شرکت¬های تابعه، گفت: مسئولیت-پذیری، سلامت فکری، معنوی و همچنین تعهد سازمانی بانوان غیر قابل انکار است و تمامی مدیران عامل، معاونین، مدیران باید در بخش های مختلف از توان آنان جهت بالا بردن بهره وری استفاده کنند.

وی افزود: به عنوان عضوی از خانواده صدر تامین اعتقاد به بهبود جایگاه بانوان داشته و دارم چراکه در طی نزدیک به سه دهه فعالیت این تجربه را داشته¬ام که هرجا از مدیریت بانوان بهره¬ گرفته¬ایم آنان خوش درخشیده¬اند؛ پس برماست که ضمن سپاس¬گذاری و قدرشناسی از تلاش¬های آنان در کانون خانواده، از دانش و تجربه آنها در عرصه¬های کارشناسی و مدیریتی نیز به قدر کفایت بهره بگیریم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به راه اندازی بانک اطلاعات بانوان در سطح هلدینگ و شرکت¬های تابعه و وابسته اشاره کرد و بیان داشت: از جمله اقداماتی که باید در مجموعه شکل گیرد می توان به ایجاد صندوق ویژه حمایت از بانوان سرپرست خانوار، توسعه خدمات رفاهی در زمینه بهداشت و درمان، سلامت در محیط¬کار، ورزش و بهره¬گیری حداکثری از امکانات فرهنگی-تفریحی،شناسایی بانوان توانمند و ارائه پیشنهاد جهت ارتقاء جایگاه شغلی آنها، برگزاری نشست¬های تخصصی با افراد صاحب صلاحیت در راستای کمک به تبیین نقش و جایگاه بانوان در توسعه، مستندسازی فعالیت¬های ویژه و ارزشمند بانوان از طریق انتشار فصلنامه بانوان و... اشاره کرد.

 وی تصریح کرد: براین اساس به کمک مسئول امور بانوان هلدینگ که از امروز به مدت 6 ماه فعالیت خود را آغاز می کند مستندسازی فعالیت های ویژه و ارزشمند بانوان از طریق انتشار متن و ویدیو و سایر موارد گفته شده باید در دستور کار قرار گیرد و هر 6 ماه به طور دوره ای نماینده از سوی مجموعه بانوان جهت پیشبرد اهداف انتخاب خواهد شد تا هلدینگ صدر تامین در راستای ارتقا جایگاه بانوان در میان مجموعه هایی همانند پیشگام باشد.

 

روابط عمومی تاصیکو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied