شمانیوز
شما نیوز

تولید پتروشیمی شهید تندگویان در سال جهش تولید از مرز ۱ میلیون تن گذشت

همزمان با اجرای چندین طرح رفع تنگنا‌های تولید و تعمیراتی، تا پایان بهمن امسال تولید شرکت از مرز یک میلیون تن گذشت.

تولید پتروشیمی شهید تندگویان در سال جهش تولید از مرز ۱ میلیون تن گذشت

همزمان با اجرای موفق پروژه‌های رفع تنگنا‌های تولید در پتروشیمی شهید تندگویان، بهمن ماه امسال تولید در این زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات به ۱۰۳ هزار و ۹۷۵ تن رسید.

بر این اساس، در یازدهمین ماه سال جهش تولید، ۱۰۰ درصد برنامه تولید در پتروشیمی شهید تندگویان محقق شده است.تولید پتروشیمی شهید تندگویان در سال جهش تولید از مرز ۱ میلیون تن گذشت

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، در سال جهش تولید، با اجرای پروژه‌های رفع تنگنا‌های تولید، موفق به افزایش رکورد تولید محصولات «پلی‌اتیلن ترفتالات» شده و با مرور وضعیت پایدار تولید دربهمن ماه امسال میزان تولید این شرکت از مرز ۱ میلیون تن گذشت و پیش بینی می‌شود رکورد تولید ادوار شرکت که مربوط به سال قبل و در حدود ۱ میلیون هشتاد هزار تن است شکسته شود.

گفتنی است، پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) درکشور است. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول زنجیره پلی اتیلن ترفتالات در صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار تن محصول متنوع از جمله گرید‌های مختلف PET برخوردار است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied