شمانیوز
شما نیوز

موذن‌زاده، رئیس اسبق هیئت‌عامل ایمیدرو:

منطقه ویژه بهترین نقطه برای سرمایه گذاری در صنعت فولاد

استان هرمزگان، به دلیل قرارگیری در میانه دریای عمان و خلیج فارس، حتی می‌تواند شاهراه اتصال غرب به شرق و بالعکس نیز باشد و یکی از پل‌های توسعه سواحل مکران نیز قرار گیرد.

منطقه ویژه بهترین نقطه برای سرمایه گذاری در صنعت فولاد

مصطفی موذن‌زاده، رئیس اسبق هیئت‌عامل ایمیدرو اظهار داشت: استان هرمزگان، به دلیل قرارگیری در میانه دریای عمان و خلیج فارس، حتی می‌تواند شاهراه اتصال غرب به شرق و بالعکس نیز باشد و یکی از پل‌های توسعه سواحل مکران نیز قرار گیرد. به همین دلیل، این استان یکی از نقاط جذاب سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و در اوایل دهه هشتاد، ایمیدرو سواحل بندرعباس را به عنوان بهترین نقطه برای سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد به مسئولان دولتی معرفی کرد.

شرکت‌های فولادی، با توجه به مزیت‌های موجود در این منطقه، به‌خوبی شکل گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد هرمزگان، صبا فولاد خلیج فارس، گندله‌سازی مادکوش و... اشاره کرد.

توسعه در منطقه ویژه خلیج فارس به صورت جدی ادامه دارد و با توجه به پتانسیل‌های کم‌نظیر این منطقه در مقایسه با سایر مناطق ویژه در کشور، باید توجه بیشتری به آن شود تا هاب سرمایه‌گذاری جدیدی در صنایع فلزی شکل بگیرد.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied