شمانیوز
شما نیوز

دکترناصحی در دومین اجلاس سراسری مجازی مدیران سازمان بیمه سلامت ایران:

جانفشانی کادر سلامت در سال ۹۹ فراموش نخواهد شد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در سال آینده برنامه های سازمان بیمه سلامت با جدیت و پیگیری‌های بیشتری انجام خواهد شد.

جانفشانی کادر سلامت در سال ۹۹ فراموش نخواهد شد

محمد مهدی ناصحی در دومین اجلاس سراسری مجازی مدیران سازمان بیمه سلامت ایران، با ابراز سپاس و قدردانی از مدیران ستادی و استانی در سراسر کشور و با گرامیداشت یاد و خاطره همکاران فقید بیمه سلامت در تمامی استان ها گفت: سال ۱۳۹۹ به لحاظ شیوع بیماری کرونا برای تمامی مردم سال سختی بود و امیدواریم در سال آینده این بیماری از جهان رخت بر بندد و عوارض آن و به دنبال آن مشقات کادر سلامت کاهش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با ابراز قدردانی از جانفشانی های کادر سلامت در طول یک سال گذشته افزود: کادر سلامت کشور با فداکاری های بسیار و بدون کوچکترین ادعایی در سخت ترین شرایط به مردم کمک کردند و در سلامت آنها نقش بسزایی داشتند که فراموش شدنی نیست.

وی از زحمات و تلاش‌های مدیران سابق سازمان بیمه سلامت و مدیران عامل ادوار این سازمان تشکر و تاکید کرد: برنامه های سال ۹۹ بیمه سلامت در سال ۱۴۰۰ نیز با جدیت پیگیری خواهد شد و امیدواریم با توجه به امور فنی و علمی، ساختارهای ارائه خدمات با مشارکت همه مدیران و کارشناسان تقویت شود.

دکتر ناصحی با اشاره به اینکه درخصوص اصلاح نظام پرداخت، نظام ارجاع، نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیکی هماهنگی های قابل قبولی با سایر سازمان های بیمه گر، وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه صورت گرفته است اظهارداشت: در بخش پرونده الکترونیک و سامانه‌های متعلق به آن در سطح یک موفقیت‌های خوبی صورت گرفته و ما امیدواریم در سال ۱۴۰۰ همه این سامانه ها به هم متصل شوند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه نظام بهره وری را به طور جدی در سال آینده پیگیر خواهیم بود تصریح کرد: باید با منابعی که در اختیار داریم بهترین خدمات را ارائه داده و ما با آغوش باز پذیرای پیشنهادات افراد با تجربه در کار گروه ها و شورای معاونان و مدیران هستیم.

دکتر ناصحی با تاکید بر توجه به سطح یک و هماهنگی بیشتر با دانشگاه ها و سازمان های بیمه گر در سال آینده افزود: هیچ مرکز ارائه دهنده خدمت در شرایط فعلی حق ندارد با بهانه تراشی و برخی مقاصد ارائه خدمات به مردم را متوقف کند، در این شرایط بدون شک اعتبار این مراکز در وزارت بهداشت کاهش پیدا می کند.

وی گفت: بدون تردید در زمینه‌های مختلف علمی و اجرایی دیگر در سال آینده از وجود تمامی کارشناسان و صاحب نظران بهره مند خواهیم شد.

 

پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied