شمانیوز
شما نیوز

پیام نوروزی دکتر محمدرضا فرزین، مدیرعامل:

بانک کارآفرین در نقطه عطف تاریخی قرار دارد

مدیرعامل بانک کارآفرین در پیام نوروزی خود گفت: بانک کارآفرین در نقطه عطف تاریخی خود قراردارد.

بانک کارآفرین در نقطه عطف تاریخی قرار دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین ، متن پیام به شرح زیر است؛ 

 

گشت گرداگرد مهر تابناک، ایرانزمین روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو گرداننده مهر و سپر برترینش کن برایم این زمان و این زمین

فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز 1400 را بهتمامی هممیهنان عزیز، همکاران محترم در صنعت بانکداری کشور و بهویژه همکاران گرامیام در بانک کارآفرین صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم. همچنین لازم میدانم مراتب سپاسگزاری و قدرشناسی خود را از یکایک سهامداران و مشتریان وفادار که بانک کارآفرین را بهعنوان بانک خود برگزیدند، اعلام نمایم. خدای بزرگ را شاکرم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را به یکایک ما عنایت فرمود تا با الهام ازآنچه گذشت، در مسیر آینده استوارتر و روشنتر قدم برداریم.

همانگونه که مستحضرید متأسفانه سال 1399 سال بسیار سختی برای اقتصاد جهانی بود. شیوع ویروس کرونا موجب بر هم خوردن محاسبات و معادلات اقتصادی و رکود غیرقابلپیشبینی در سرتاسر جهان شد. هرچند بسیاری از بنگاههای مالی تلاش کردند با سیاستگزاری و اتخاذ تدابیر ویژه آسیبها و چالش های پیش آمده را به حداقل کاهش دهند. خوشبختانه علیرغم تمامی محدودیتها و چالشهای موجود در این سال، همکاران متعهد و متخصص بانک کارآفرین، با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تمام تلاش خود را به کاربردند تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در راستای تحقق برنامهها و سیاستهای مدون گام های بلندی بردارند.

بانک کارآفرین با بیستویک سال فعالیت در صنعت بانکداری کشور بهویژه در میان بانکهای خصوصی در حال حاضر در نقطه عطف تاریخی خود قرار دارد. آمارهای مراجع رسمی، نشانگر آن است که این بانک در سال جاری کارنامه بسیار مطلوب و درخشانی داشته و در بسیاری از شاخصهای عملکردی مهم و تاثیرگذار، به پیشرفتهای چشمگیری دستیافته است. خوشبختانه در سال جاری و با هدف بهبود و ارتقای نسبتهای عملیاتی، افزایش ظرفیت بانک در جذب منابع، اعطای تسهیلات و افزایش سهم بانک از بازار، سرمایه بانک از 8500 میلیارد ریال به 40 هزار میلیارد ریال به تصویب رسید تا بتواتیم موثرتر و قدرتمندتر از گذشته در صنعت بانکداری کشور ظاهر شویم.

بانک کارآفرین، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت حمایت از بخش تولید بهعنوان بخش پیشران اقتصاد در سال جهش تولید و حمایت از بنگاههای اقتصادی فعال بخش تولید در شرایط کنونی کشور، و همچنین افزایش تعامل با مشتریان ارزنده بانکداری شرکتی و تجاری و جذب مشتریان جدید در این حوزه و نیز ارتقاء و بهبود مزیت رقابتی و افزایش سهم درصد بانک در حوزه اعتباری، بسته اعتباری جهش تولید را طراحی کرد تا سهم خود را در این خصوص در صنعت بانکداری کشور ادا نماید.

همچنین شایانذکر است این بانک، با تغییر در استراتژیهای کلان خود و تدوین برنامه چشمانداز 1400- 1399 درصدد برآمد، سهم خود از بازار در صنعت بانکداری را بیش از گذشته افزایش دهد و در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد در شرایط فعلی بیش از گذشته مؤثر باشد. بنابراین تازه گردانی هویت برند بانک در سال 1399 در دستور کار این بانک قرار گرفت تا تمامی هموطنان، مشتریان و ذی نفعان محترم در جریان تغییر سیاست های راهبردی و استراتژی های کلی بانک قرار گیرند. با تشکیل مدیریتهای تخصصی بانکداری تجاری، شخصی و شرکتی در سال گذشته مسیر توسعه فزاینده این بانک بیش از گذشته سرعت گرفت و بانک در بخشهای مختلف، شاهد کیفیت و کمیت‌های معنادار در تمامی حوزههای کاری و فعالیتهای خود بود.

همچنین طراحی بستههای تسهیلاتی متنوع بهمنظور اعطای تسهیلات به اقشار مختلف و..... از اقدامات دیگر این بانک است که از سال گذشته در دستور کار این بانک قرارگرفته است تا مسیر رشد و بالندگی را بیش از گذشته و با سرعت بیشتری طی نماید و سهم بیشتری را در توسعه و رونق اقتصادی کشور ایفا کند. بدون تردید مطرحشدن بانک کارآفرین بهعنوان بانکی امین، سرآمد و نوآور، مدرن، سریع و پیشرو در صنعت بانکداری کشور با همت عالی یکایک همکاران ارزشمند قابل تحقق است و انشاء الله با لطف خداوند در آیندهای نهچندان دور این امر محقق خواهد شد.

در پایان لازم میدانم از تمامی اعضای محترم بانک کارآفرین که باپشتکار فراوان و تلاش خستگیناپذیر خود، موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همهجانبه بانک را در سال گذشته فراهم نمودند، تقدیر و تشکر نمایم. بدون تردید تعامل، همراهی و همدلی و همفکری تمامی ارکان بانک از مدیران ارشد بانک گرفته تا یکایک کارکنان شاغل در صف و در راستای به ارتقای بهبود کلی عملکرد بانک در سال 1400 منجر خواهد شد و بر همین اساس از تمامی همکاران زحمتکش و متخصص خود در بانک درخواست میکنم در سال جدید باانرژی و روحیهای مضاعف در جهت پیشبرد اهداف بانک تلاش کنند تا بتوانیم در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گامهای بلندی برداریم.

همت بلند دار که مردان روزگار

از همت بلند به جایی رسیده اند  

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied