شمانیوز
شما نیوز

تاکید مهندس سلطانی بر تلاش فراگیر وهمگانی جهت توسعه و رفع موانع

مهندس سلطانی در دیدار نوروزی ازمنطقه مخابراتی مازندران،بر تلاش فراگیر وهمگانی جهت توسعه و رفع موانع تاکید کرد

تاکید مهندس سلطانی بر تلاش فراگیر وهمگانی جهت توسعه و رفع موانع

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید برتلاش همگانی جهت توسعه و رفع موانع و مشکلات گفت : تا کنون در راستای توسعه و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی فعالیت های گسترده‌ای صورت گرفته است اما لازم است برای توسعه بیشتر در شبکه شهری و روستایی در بخش تلفن ثابت و همراه، برنامه ریزی عملیاتی هماهنگی با مناطق مخابراتی صورت گیرد .

 مهندس سلطانی در این سفر که یکشنبه۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ با همراهی تعدادی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و مهندس اصغرپور مدیر منطقه مازندران صورت گرفت ، با حضور و بازدید میدانی از واحدهای ۱۱۸، سالن دستگاه، امور مشترکین و سامانه ۲۰۱۱۷ ومراکز مخابراتی منطقه مازندران ، ضمن تبریک سال نو،نحوه خدمت رسانی به مشتریان و راهکارهای افزایش کیفیت سرویسهای مخابراتی را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در جلسه ی ویدئو کنفرانس با تاکید به حمایت از استانها به ضرورت داشتن اختیارات در مناطق اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی در این راستا، با تغییر روش ها و ساختار و همچنین اختیارات کارساز تلاش می‌کنیم که خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید از همفکری مناطق در سال ۱۴۰۰ بیشتر استفاده کنیم افزود : حل مسائل و مشکلات مردم دراولویت سیاست‌های مدیریت شرکت است و همه مدیران باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.

مهندس سلطانی با تاکید براستفاده از برنامه های کوتاه مدت جهت افزایش درآمد شرکت و کاهش هزینه هابه تشریح راهبرد این شرکت در سالجاری گفت : شرکت مخابرات ایران پتانسیل و توانایی بالایی برای رشد و تعالی دارد ، باید با استفاده از یک استراتژی مناسب و پویا، و همچنین تلاش موثر از پتانسیل موجود استفاده کنیم و درآمد شرکت را بالا ببریم تا هم شرکت را به هدف تعیین شده برسانیم، هم پاسخگوی هزینه ها باشیم.

وی با تاکید برلزوم بهبود، جایگاه شرکت و تقویت برند گفت : تمامی مناطق به عنوان زنجیره اتصال تشکیل دهنده بدنه شرکت مخابرات ایران باید به هم کمک کنند تا بر تمام مشکلات فائق آییم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان منطقه مخابراتی مازندران افزود: برای توسعه بازار و ارتقاء جایگاه این منطقه مخابراتی باید ضمن دوری از هرگونه مسایل حاشیه ایی،ازتمامی امکانات، طرح‌های خلاقانه با تمرکز به نیاز مخاطبان مبتنی بر افزایش درآمد استفاده کرد که نیازمند یک برنامه عملیاتی کوتاه و بلند مدت در چهارچوپ اهداف شرکت مخابرات می باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied