شمانیوز
شما نیوز

باتکیه بر توان متخصصان ومشاورین داخلی صورت گرفت؛

موفقیت سیمیدکو در بومی سازی ،تجهیز و تعمیرات استکر و ریکلایمر دوار

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با بومی سازی فرآیند تجهیز و تعمیرات استکر و ریکلایمر موفق به صرفه جویی ارزی دویست و هفتاد و هفت هزار یورویی با تکیه بر توان متخصصان داخلی خود شد.

موفقیت سیمیدکو در بومی سازی ،تجهیز و تعمیرات استکر و ریکلایمر دوار

 

به گزارش شمانیوز ، محمد مدنی فر مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: پس از رایزنی های متعدد با شرکت خارجی سازنده تجهیزات مشخص شد که این شرکت با ایجاد بن بست های نظری وتئوریک و عدم پذیرش هرگونه راه حل و روش تعمیر مهندسین ایرانی،قصد اخذ هزینه های بسیار هنگفت ارزی دویست و هفتاد و هفت هزار یورویی به علاوه یک میلیارد و پانصد هزار میلیون ریالی برای رفع مشکلات و تعمیرات دارد.

مهندس مدنی فر در ادامه افزود : توانستیم با تکیه بر توان متخصصین و مشاورین داخلی این تعمیرات را در کمترین زمان ممکن با موفقیت به انجام برسانیم.

شایان ذکر است این اقدام منجر به جلوگیری از خروج ارز،استفاده از توان و دانش متخصصین داخلی وبومی سازی تجهیز مورد نظر جهت استفاده و بهره برداری تیم تولید قرار گرفت که از نتایج آن نیز می توان به کاهش زمان تحویل تجهیز،کاهش زمان فرصت از دست رفته تولید،کاهش قیمت خرید خدمات،رسیدن کیفیت تعمیرات انجام پذیرفته به استانداردهای بین المللی ،ایجاد زمینه تحقیق و توسعه ،ثبت درس آموخته جهت استفاده در کارخانه و شرکت سیمیدکو،ایجاد و تقویت حس توانمندی در پرسنل و کادر مهندسی،افزایش سطح دانش فنی و انجام تعمیرات تخصصی در زمان تحریم های ظالمانه اشاره کرد.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) یکی از شرکتهای تابعه هلدینگ فولاد خوزستان است که بر اساس سیاستها و در راستای اهداف و چشم انداز بلند مدت آن با مسئولیت تولید کنستانتره وگندله آهن پایه گذاری شده است.

 

 

منبع:روابط عمومی سیمیدکو

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied