شمانیوز
شما نیوز

سر آغاز هجدهمین سال فعالیت بیمه رازی با حضور پر مهر جانبازان

هیات مدیره ، مدیر عامل و مدیران ارشد بیمه رازی با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله تهران، مراسم هجدهمین سالگرد فعالیت خود را در حضور این عزیزان آغاز کردند.

سر آغاز هجدهمین سال فعالیت بیمه رازی با حضور پر مهر جانبازان

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ؛ دکتر جباری در این مراسم با اشاره به فداکاری های جانبازان و ایثارگران در طول جنگ تحمیلی گفت: هجدهمین سال فعالیت خود را در حالی در کنار عزیزان جانباز آغاز می‌کنیم که آرامش و رفاه امروز ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی و فداکاری‌های این بزرگواران است.

 

مدیر عامل بیمه رازی با بیان اینکه جانبازان، رفاه مملکت را بیمه کردند تصریح کرد: بیمه رازی با بالغ بر دو هزار نمایندگی و شعبه در سطح کشور، آمادگی دارد تا خدمات ویژه‌ای به قشر جانباز و ایثارگر ارائه نماید.

 

دکتر جباری با اشاره به افزایش سرمایه این شرکت، گفت: سرمایه شرکت از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۲۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است که این امر سرآغاز تحولی بزرگ در شرکت به منظور ارائه خدمات نوین خواهد بود.

 

وی یادآور شد: بیمه رازی با سطح توانگری یک و در زمان کرونا، اقدام به ارائه پوشش‌های متناسب با آن در قالب قراردادهای درمان کرده است و به لطف جانبازان گرانقدر در آغاز هجدهمین سال فعالیت خود بتواند فصل جدیدی از فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

 

WhatsApp-Image-2021-05-18-at-16.59.44-300x146

 

لازم به ذکر است در این مراسم از تمبر اختصاصی بزرگداشت هجدهمین سال فعالیت این شرکت رونمایی و از جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی تقدیر به عمل آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied