شمانیوز
شما نیوز

امضا تفاهمنامه همکاری میان بانک تجارت و همراه اول

تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و همراه اول با موضوعات متنوعی همچون اعطای تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال به دارندگان سیمکارت این اپراتور به امضای مدیران عامل دو مجموعه رسید.

امضا تفاهمنامه همکاری میان بانک تجارت و همراه اول

 

به گزارش شمانیوز، رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و اپراتور همراه اول که صبح شنبه یکم خردادماه با حضور احمدی معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور فناوری اطلاعات برگزار شد بر لزوم هم‌افزایی ظرفیت‌های اقتصادی موجود در دو مجموعه تاکید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه برای تهیه یک تفاهمنامه دقیق و جامع جلسات فشرده و متعددی ظرف دوهفته گذشته بین کارشناسان بانک و اپراتور همراه اول برگزار شده افزود: بانک تجارت در ابتدای امر مبلغ 20 هزار میلیارد ریال به‌منظور اعطای تسهیلات به دارندگان سیمکارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول در نظر گرفته است.

رضا دولت‌آبادی اضافه کرد: بر اساس این تفاهمنامه ضمن اعطای تسهیلات توسط بانک تجارت به نسبت ارزشگذاری سیمکارت‌ها که از سوی همراه اول انجام می‌شود، در سایر مواردی همچون «کیف پول اعتباری»، «خدمات متقابل اپلیکیشن‌های موبایلی»، «توسعه کیف پول الکترونیک»، «هم‌افزایی بین باشگاه مشتریان بانک و اپراتور»، «ارائه خدمات بانکداری باز و نئو بانک» و مشارکت و همکاری در سایر امور کسب‌وکار بانک تجارت و اپراتور همراه اول تعامل صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل بانک تجارت امضای این تفاهمنامه را آغاز یک همکاری گسترده بین بانک و اپراتور همراه اول دانست و ابراز امیدواری کرد این رویداد به نقطه عطف همکاری‌های دوطرف در بخش‌های مختلف تبدیل شود.


بیشتربخوانید:اعتماد سهامداران ضامن موفقیت های بانک تجارت


 

مهدی اخوان مدیرعامل همراه اول نیز در این مراسم بر ضرورت استفاده از امکانات و توانمندی‌های دو مجموعه در راستای بهره‌مندی مشتریان و مشترکان بانک تجارت و همراه اول تاکید کرد و گفت: همراه اول تنها اپراتور کشور است که بیش از یکصدمیلیون سیمکارت در اختیار مردم قرار داده و این خود فرصتی بزرگ برای توسعه همکاری‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه گره خوردن حوزه بانکی و اپراتورهای تلفن همراه سرویس جدیدی را در اختیار مردم قرار خواهد داد، افزود: شاخص‌ترین موضوع این تفاهمنامه کیف پول مبتنی بر اعتبار هر سیمکارت است و این تفاهمنامه با ارائه خدمات متنوع، گام بزرگی در راستای ارائه سرویس‌های متنوع به ذینفعان دو مجموعه به شمار خواهد رفت.

شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور راهبری بازار و توسعه کسب و کار با اشاره به تاثیر این تفاهمنامه در تحریک بازار و ورود مشتریان خرد به این عرصه گفت: بر اساس این تفاهمنامه در دو بخش کیف پول الکترونیک تا سقف 10 میلیون ریال تا پایان خردادماه و پرداخت تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال بر مبنای توثیق سیمکارت ظرف سه ماه آینده اقدامات عملیاتی خواهد شد.

این مراسم با حضور آموزش مدیر امور مشتریان، کاظم پور مدیر امور هیات مدیره و عامل بانک تجارت و جمعی از مدیران همراه اول به میزبانی این بانک برگزار شد.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک تجارت

 

    


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied