شمانیوز
شما نیوز

رشد 161 درصدی در تولید حق بیمه بیمه های مهندسی بیمه "ما"

مجید نظری مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه "ما" از رشد حق بیمه بیمه های مهندسی در شرکت و ایجاد تحول در این بخش خبر داد.

رشد 161 درصدی در تولید حق بیمه بیمه های مهندسی بیمه "ما"

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه ما، نظری مدیر بیمه های مهندسی بیمه "ما" با اعلام این خبر گفت: بیمه "ما" در دو ماه گذشته موفق به کسب رشد 161 درصدی در  بیمه های مهندسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است .

نظری افزود: امروزه با گسترش فعالیت های صنعتی ، عمرانی و طرح های ساختمانی و افزایش احتمال خطرات پیش بینی نشده و وقوع خسارت های بزرگ به سرمایه های کلان ، نیاز به پوشش بیمه ای بیش از پیش احساس می شود. در این راستا بیمه های مهندسی از جمله رشته های مورد توجه صاحبان صنایع و سرمایه در بازارهای جهانی محسوب می شود که با توجه به کاربردهای گوناگون آن از تنوع زیادی برخوردار هستند.شرکت بیمه "ما" نیز از طریق ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و هم افزایی  با سایر شرکت های بیمه ای فعال در این حوزه، موفق به کسب رشد چشمگیری در بیمه های مهندسی در مقایسه با سال گذشته شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه  آموزش مجازی بیمه های مهندسی برای کارشناسان ستاد و شبکه فروش در دوران شیوع ویروس کرونا، اعطای مجوز صدور به شعب ، هدایت شعب در راستای تحقق اهداف تبیین شده و مدیریت ریسک حرفه ای  از عمده اقدامات راهبردی در پیشرفت این رشته بیمه ای بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied