شمانیوز
شما نیوز

پیوستن کادر درمان ۲ دانشگاه علوم پزشکی به طرح فرشتگان سلامت بانک آینده

تفاهم‌نامه معرفی بیش از 14هزار نفر کادردرمان زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برای ثبت‌نام در طرح فرشتگان سلامت میان بانک آینده و دو دانشگاه علوم پزشکی منعقد شد.

پیوستن کادر درمان ۲ دانشگاه علوم پزشکی به طرح فرشتگان سلامت بانک آینده

 

به گزارش شمانیوز، به‌دنبال ارائه تسهیلات با شرایط آسان و سریع به کادر درمان فعال در سراسر کشور با عنوان طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» از سوی بانک آینده، تفاهم‌نامه معرفی بیش از 14هزار نفر از کارکنان بیمارستان‌ها و  واحدهای درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برای ثبت‌نام در این طرح و بهره‌مندی از این تسهیلات انجام شد.

طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» بانک آینده از اسفند 99، با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا و در قالب اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه برای کادر درمانی کشور، طراحی و عملیاتی شد که قدردانی معاون اول رئیس جمهور را برای این اقدام ارزنده بانک آینده به‌دنبال داشت.


بیشتربخوانید:خزانه بانک آینده آماده پذیرش سکه طلا شد


 

لازم به‌ذکر است که در قالب طرح موصوف، بانک آینده طی ۳ ماه 50هزار فقره تسهیلات با شرایط آسان و سریع به کادر درمانی مرتبط با موضوع کرونا پرداخت خواهد نمود.

این طرح،‌ یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسئولیت اجتماعی، از لحاظ بودجه اختصاص یافته و هم‌چنین تعداد نفرات جامعه هدف است که تاکنون توسط یک بانک در ایران اجرا شده است.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک آینده

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied