شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان با فرماندار و مسئولان شهرستان آران و بیدگل

مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان با دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و مسئولان شهرستان در خصوص رفع موانع تولید و بسته حمایتی تامین اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان با فرماندار و مسئولان شهرستان آران و بیدگل

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محسن ریاضی، مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان به طرح 3070 و طرح نسخه الکترونیک اشاره کرد و گفت سازمان تامین اجتماعی در راستای دولت الکترونیک گامی اساسی و ارزشمند جهت خدمت رسانی بهینه انجام داد که باعث کاهش تردد ، حفظ منابع و کنترل مصرف دارو و صرفه جویی اقتصادی شده است.

وی افزود سازمان تامین اجتماعی با بیش از 44 میلیون نفر بیمه شده که عمدتا اقشار آسیب پذیر جامعه می باشند تلاش میکند خدمات و تعهدات خود را بدون وقفه و کم و کاست به ذینفعان ارائه کند که این امر مستلزم حمایت همه جانبه دولت، نمایندگان مجلس و مسئولین می باشد .

فرماندار آران و بیدگل گفت جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل را ۷۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از جمعیت ۱۰۳ هزار نفری شهرستان آران و بیدگل حدود هزار و ۴۶ نفر در این شهرستان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند و نرخ بیکاری در شهرستان پویا و اقتصادی آران و بیدگل کمتر از ۵ درصد است.

دکتر بایبوردی نقش تامین اجتماعی را در تعادل‌سازی و متوازن کردن توزیع درآمدها مهم ارزیابی و اضافه کرد: تامین اجتماعی در کاهش فقر و بهبود توزیع درآمدها نقش به‌سزایی دارد. وی به نقش‌آفرینی و زمینه‌سازی اداره تامین اجتماعی در تحقق و گسترش حمایتهای اجتماعی و دسترسی بدون تبعیض شهروندان به خدمات اجتماعی اشاره کرد و گفت: بیمه‌گران تامین اجتماعی پا به پای نظام سلامت در مقابله با  ویروس کرونا در گسترش نظام رفاه و تامین اجتماعی تلاش‌های خوبی داشته ‌اند.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این دیدار با اشاره به  نقش تامین اجتماعی چابک، شفاف، پاسخگو و خدمت‌رسان درتسهیل‌سازی محیط‌های کسب و کار، رونق و جهش تولید و همچنین تحقق اصول «حکمرانی خوب» از یکسو و ترویج امنیت خاطر روانی، اجتماعی و شغلی در بین بیمه‌شدگان و سایر ‌گیرندگان خدمت از سوی دیگر مهم است.

وی نقش تامین اجتماعی را در تحقق «حکمرانی خوب» و ارتقای شاخص‌های «حقوق شهروندی» مهم دانست و افزود: چتر حمایتی از جامعه بازنشستگان، ازکارافتادگان، بیکاران، مستمری‌بگیران، بیمه‌شدگان و ذینفعان مشمول قانون کار توسط تامین اجتماعی در این شهرستان به صورت مطلوب انجام می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied