شمانیوز
شما نیوز

مودریچ در رئال مادرید می ماند ؟

پردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید می‌گوید لوکا موردیچ، ستاره کروات رئال با وجود افت نسبی اخیر در ترکیب این تیم، در رئال مادرید باقی مانده و در این تیم خواهد درخشید.

مودریچ در رئال مادرید می ماند ؟
به گزارش خبرنگار شمانیوز : پردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید با دفاع از لوکا مودریچ، ستاره کروات این تیم از او به عنوان فوتبالیستی متعهد به رئال یاد کرده و می‌گوید با وجود تغییرات غیرمنتظره‌ای که در تابستان پیش رو در انتظار رئال خواهد بود مودریچ به حضور و درخشش در این تیم ادامه خواهد داد. مودریچ در جریان شکست غیرمنتظره رئال مادرید در بازی اخیر این تیم مقابل رایو وایکانو نمایش ضعیفی داشت و بعد از بازی هواداران رئال انتقاد‌های زیادی به او وارد کردند. از طرفی با توجه به اخبار منتشر شده درباره انتقال پل پوگبا و ادن هازارد به رئال در فصل تابستان برخی می‌گویند با حضور این دو ستاره، آینده مودریچ در مادرید در هاله‌ای از ابهام فرو خواهد رفت.
 
پردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید که با این تیم در سال ۱۹۹۷ قهرمان لالیگا شده و در سال ۱۹۹۸ جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برده با دفاع از مودریچ گفت:" لوکا مودریچ در رئال خواهد ماند و به درخشش در این تیم ادامه خواهد داد. من با لوکا صحبت کرده‌ام. او خودش می‌داند که بازی با رایو وایکانو یکی از بدترین بازی‌هایی بوده که تا بحال انجام داده". میاتوویچ در ادامه گفت:" لوکا فوتبالیست متعهدی است. مشکل رئال مودریچ نیست و نخواهد بود. بازار فوتبال تغییر یافته، ولی مودریچ فوتبالیست حرفه‌ای است و از شرایط خود در رئال راضی و خوشحال است. او هم این روز‌ها که رئال وضعیت خوبی ندارد مثل همه بازیکنان تیم ناراحت است".
 
گزارش : فایزه رزاقی
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied