شمانیوز
شما نیوز

استقلال فکر می کرد فولاد قوی تر از این ها باشد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل فولاد داشتیم تلاش می‌کردیم باخت بازی قبلی را جبران کنیم ولی همه چیز یک مرتبه به هم ریخت.

استقلال فکر می کرد فولاد قوی تر از این ها باشد
به گزارش شمانیوز : میلاد زکی‌پور در دو بازی اول استقلال در لیگ نوزدهم بازیکن ثابت ترکیب آندره‌آ استراماچونی بوده تا مشخص شود این مربی اعتماد ویژه‌ای به این دفاع چپ مازندرانی اش دارد. دفاع چپ استقلال با اظهار تعجب از وضعیتی که در این دو هفته برای تیمش رخ داده با ما به گفت‌وگو نشست.

چه می‌شود که در ثانیه‌های آخر گل می‌خورید؟‌
نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم! بدشانسی، بی‌دقتی، سهل‌انگاری و یا خوش‌شانسی حریف. گاهی شما در یک بازی به نتیجه تساوی یا باخت دست پیدا می‌کنید که حریف در طول بازی عرق تان را درآورده یا اینقدر فشار آورده و چهار تا به تیر دروازه تان زده که دیگر همه اذعان می‌کنند باید می‌باختید، یا مساوی هم که گرفتید باید کلاه‌تان را بالا بیندازید. واقعاً که لعنت به این شانس!

الان این دو نتیجه قبلی تان کدام‌یک از این حالت‌ها را برای شما داشت؟
برای ما برعکس بود. در واقع در تبریز که ماشین‌سازی بیشتر تحت فشار ما بود و روی یک ضد‌حمله آن خطا و در نهایت کاشته نصیب‌شان شد و در تهران هم که همه دیدند.

فکر می‌کردی این نتیجه برای‌تان رقم بخورد؟
اصلاً! شخصاً هرگز فکرش را هم نمی‌کردم که بتوانند به ما گل بزنند.

از تیم خودت راضی بودی؟
ما نسبت به بازی اول خیلی بهتر بازی کردیم. کاملاً هماهنگ و با برنامه جلو رفتیم. برای برد به زمین رفته بودیم و به چیزی جز ۳ امتیاز فکر نمی‌کردیم. داشتیم تلاش می‌کردیم باخت بازی قبلی را جبران کنیم ولی همه چیز یک مرتبه به هم ریخت. 
سرعت بازی در نیمه اول خیل کم بود، دلیلی داشت؟
البته! آن‌ها بازی را بسته بودند. تقریباً با ۶ هافبک بازی می‌کردند و از طرفی هر تنه به تنه‌ای صورت می‌گرفت یک دقیقه روی زمین دراز می‌کشیدند. در دقیقه ۲ این وضعیت به وجود آمده بود و تا آخر نیمه به همین شکل پیش رفت. مشخص بود آن‌ها می‌خواستند نیمه اول دفاع کنند و در نیمه دوم روی ضدحملات به خواسته‌شان برسند و اگر توانستند گل بزنند.

در نیمه دوم چه شد که تیم تان بهتر بازی کرد؟
ما در نیمه اول هم همین بازی را انجام می‌دادیم ولی فولاد بسته بازی می‌کرد. با این همه با یکی، دو تغییر تاکتیکی که داشتیم روند کاری‌مان بهتر شد و در نهایت توپی که فرشید زد خیال‌مان را راحت کرد.

مردم خیلی خوشحال بودند، چرا نتوانستید از گل‌تان مراقبت کنید؟
بله! جا دارد از هواداران‌مان تشکر ویژه کنیم. آن‌ها برای ما سنگ‌تمام گذاشتند. از اول تا پایان بازی تشویق‌مان می‌کردند ولی در نهایت شرمنده‌شان شدیم. لیاقت این مردم چیزی جز قهرمانی نیست.

فولاد را چطور ارزیابی کردی؟
با احترامی که برای سرمربی و بازیکنان فولاد قائل هستم باید بگویم که این تیم خیلی ضعیف‌تر از چیزی که انتظار داشتیم به میدان آمد. آن‌ها در کل بازی یک توپ روی دروازه ما نیاوردند و در نهایت با یک شروع مجدد سریع به گل رسیدند.

بازی اینقدر وقت اضافه داشت؟
ما در تبریز که بودیم آن‌ها پس از کلی زمین خوردن داور فقط ۶ دقیقه وقت تلف شده گرفت ولی نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که ۵ دقیقه برای یک نیمه وقت تلف شده اعلام کردند! به هر حال هرچه بود تمام شده و باید از حالا به فکر بازی بعدی باشیم.

به تیم ملی هم که دعوت نشدی؟
قطعاً آن‌هایی که لیاقت داشتند دعوت شدند و برای تیم ملی‌مان آرزوی موفقیت می‌کنم. من هم باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم نظر ویلموتس را جلب کنم.

تعطیلی‌های لیگ به دردتان می‌خورد؟
هم بله هم نه! ما داشتیم روی فرم می‌آمدیم و فکر می‌کنم اگر با همین آمادگی به هفته سوم می‌رفتیم خیلی بهتر می‌شد ولی با این وجود در این مدت هم فرصت استراحت و تقویت دوباره داریم و می‌توانیم با انرژی بهتری به لیگ برگردیم.

 

گزارش : فایزه رزاقی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied