شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی مهدی ترابی بازیکن فوتبال + تصاویر

مهدی ترابی بازیکن محبوب کی روش در ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۷۳ در اشتهارد ایران در خانواده ای کاملا مذهبی متولد شد. پدر او از اهالی فرهنگ و مادر وی خانه دار است که با شماره پیراهن ۱۶ در پست هافبک دفاعی برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند و در لیست بازیکنان جام جهانی روسیه قرار دارد.

بیوگرافی مهدی ترابی بازیکن فوتبال + تصاویر

بیتوته نوشت  : مهدی ترابی بازیکن محبوب کی روش در ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۷۳ در اشتهارد ایران در خانواده ای کاملا مذهبی متولد شد. پدر او از اهالی فرهنگ و مادر وی خانه دار است که با شماره پیراهن ۱۶ در پست هافبک دفاعی برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند و در لیست بازیکنان جام جهانی روسیه قرار دارد.

 

مهدی ترابی،بیوگرافی مهدی ترابی

 

چکیده ای از بیوگرافی مهدی ترابی:

نام اصلی: مهدی ترابی

زمینه فعالیت: فوتبالیست

تولد: 19 شهریور 1373

زادگاه: اشتهارد، ایران

قد: 83*1  متر

پُست: هافبک

باشگاه : پرسپولیس

مهدی ترابی،بیوگرافی مهدی ترابی

 

 

سایپا

او کار خود را به عنوان بازیکن فوتبال از تیم نوجوانان سایپا تهران آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ توسط مجتبی تقوی به تیم اصلی سایپا دعوت شد و در نخستین بازی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مقابل مس کرمان به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت.

پرسپولیس

مهدی ترابی در ۱۰ تیر ۱۳۹۷ با قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، توافقی میان باشگاه پرسپولیس، سایپا و ترابی انجام شد که بر اساس آن او پس از نیم فصل بازی در سایپا، به صورت رسمی به پرسپولیس اضافه خواهد شد.

تیم‌های جوانان

وی توسط نلو وینگادا به تیم ملی فوتبال امید ایران دعوت شد.

 

مهدی ترابی،بیوگرافی مهدی ترابی

 

تیم ملی

ترابی هنگام بازی برای ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

او در نخستین بازی ملی خود مقابل تیم ازبکستان نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند که باعث پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان شد. او در دومین بازی خود ۴۵ دقیقه برابر ترکمنستان بازی کرد.

او در سومین بازی ملی خود مقابل تیم گوام به عنوان یار تعویضی به جای سردار آزمون در دقیقه هفتاد وارد زمین شد و در دقیقه ۸۸ دومین گل ملی خود را به ثمر رساند.او در چهارمین بازی ملی خود مقابل عمان از دقیقه ۶۰ به جای وحید امیری وارد زمین شد و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت.

ترابی در پنجمین بازی ملی خود در برابر ژاپن پس از مصدومیت وریا غفوری در دقیقه ۲۱ به میدان آمد و در دقیقه ۴۵ از مدافع ژاپنی پنالتی گرفت و پس از آن که اشکان دژاگه نتوانست پنالتی را گل کند، در ریباند با یک بغل پا دروازه ژاپن را گشود.او در این بازی اولین اخطار ملی خود را دریافت کرد.

مهدی ترابی،بیوگرافی مهدی ترابی

 

افتخارات مهدی ترابی

مهدی ترابی تمام دوران فوتبالش در سایپا بوده و هنوز افتخاری در رده باشگاهی ندارد.

در عرصه ملی، ترابی سال ۹۴ توسط وینگادا به تیم امید دعوت و سپس کی‌روش او را به اردوی بزرگسالان فرا خواند. او در اولین بازی ملی رسمی به ازبکستان گل زد و در سومین بازی به گوام.

مهدی ترابی  در پنجمین بازی ملی هم به ژاپن گل زد و اولین اخطارش را هم گرفت و از بازی ششم به ترکیب اصلی رسید. او تاکنون ۱۴ بار پیراهن تیم ملی را به تن کرده و ۴ گل زده و یک کارت زرد دریافت کرده است.

 

 

مهدی ترابی،بیوگرافی مهدی ترابی

 

ازدواج و خانواده

مهدی ترابی 21 ساله در حال حاضر مجرد می باشد وبا پدر ومادرش زندگی می کند و یک بازیکن کم سن با سا بقه درخشان هم اکنون در تیم ملی، پست   هافبک  بازی می کند و تاثیر گذارترین توپ زن و بدون حاشیه است.

 

مهدی ترابی،بیوگرافی مهدی ترابی

 مهدی ترابی

مهدی ترابی،بیوگرافی مهدی ترابی

 مهدی ترابی

مهدی ترابی،بیوگرافی مهدی ترابی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied