شمانیوز
شما نیوز

عیار برانکو در عربستان مشخص شد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برانکو مربی خوبی است اما یک مربی درجه یک جهانی نیست و عیار واقعی او را فوتبال عربستان مشخص کرد.

عیار برانکو در عربستان مشخص شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: داریوش یزدانی اظهار داشت: اگر شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس را پیش از دربی مقایسه کنیم، شرایط آبی‌ها ضعیف‌تر از سرخ‌ها است و این می‌گوید شانس پیروزی شاگردان کالدرون بیشتر است. اما سابقه برگزاری این دیدارها نشان می‌دهد ممکن است در جریان یک بازی اتفاقی بیفتد که همه معادلات و پیش‌بینی‌ها را بر هم بزند.

 

جهت مشاهده پخش زنده دربی استقلال و پرسپولیس اینجا کلیک کنید

 

وی افزود: بارها نتایج این بازیها بر خلاف پیش‌بینی و شرایط دو تیم قبل از بازی رقم خورده و این اصلا اتفاق عجیبی نیست. همیشه هم در این دربی‌ها تیم‌های شایسته‌تر برنده نبودند.

ملی پوش سابق کشورمان در ادامه با انتقاد از عملکرد تصمیم سازان برای استقلال و پرسپولیس گفت: از آنجایی که بالاترین رکن تصمیم گیری در دو تیم استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش و شخص وزیر هست، طبیعتا ترکش همه انتقادها به وزیر اصابت می‌کند. انتقاد من هم این است که سیاست کلان و تصمیم سازی در استقلال طوری بوده که هرگز در این چند سال اخیر ثبات نداشته و برخلاف این تیم، در پرسپولیس ثبات حرف اول را می‌زند.

یزدانی تصریح کرد: حتی وقتی همه تلاشها برای حفظ برانکو در پرسپولیس جواب نمی‌دهد، همه بازیکنان این تیم با هر شرایطی حفظ می‌شوند. من با دقت فوتبال ایران را رصد می‌کنم و می‌بینم پرسپولیس با ترکیبی در لیگ نوزدهم به میدان می‌رود که در لیگ‌های هجدهم و هفدهم هم به میدان می‌رفت. یک تیم به جز ثبات و حفظ مهره‌های کلیدی‌اش چه چیزی برای موفقیت می‌خواهد؟ اما این ثبات هرگز در استقلال دیده نمی‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: منکر توانایی‌های پرسپولیس و برانکو نیستم، اما واقعا توانایی‌های آنها اینقدر هم بالا نبود که سه چهارسال پیاپی هرچی جام هست درو کنند. حمایتهایی که از آنها شد و در مقابل از رقیبان آنها نشد باعث شد تا پرسپولیس و برانکو در یک رقابت نابرابر با دیگر تیم‌ها قرار بگیرند. در واقع عیار اصلی برانکو در آسیا را فوتبال عربستان نشان داد. جایی که در یک رقابت برابر قرار گرفت و خیلی زود از گردونه خارج شد.

وی تاکید کرد: اگر حمایت‌هایی که از پرسپولیس و برانکو صورت گرفت از استقلال، سپاهان و تراکتور هم صورت می‌گرفت، این شرایط برای آنها هم پیش می‌آمد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص استراماچونی گفت: او را مربی خوبی می‌دانم که ابزار کافی برای اثبات شایستگی‌هایش در استقلال را در اختیار ندارد. استراماچونی خودش تیم را نبسته و آنهایی که برای این فصل تیم بستند، کارشناسی این کار را نکردند. در بعضی از پستها ترافیک بازیکن و در بعضی از پستهای دیگر کمبود بازیکن وجود دارد.

یزدانی در ادامه بیان داشت: اگر زمان کافی به استراماچونی داده شود، او می تواند در استقلال موفق باشد. سه بازی و چهار بازی ملاک خوبی برای سنجش این مربی که تازه به فوتبال ایران آمده نیست.

وی با اشاره به شایعه‌هایی بابت تغییرات در استقلال در صورت شکست در دربی بیان داشت: این سناریویی است که دلال‌ها برای این تیم چیده‌اند. دلال‌ها ممکن است در هر لباسی باشند و سود آنها منوط به جابجایی و «رفت و آمد»های زیاد است. دلال‌ها دوست دارند یک مربی برود تا به جای او یک مربی بیاورند، سپس چند بازیکن را کنار بگذارند و چند بازیکن جدید بیاورند تا کمسیون‌های بیشتری بگیرند. برای همین با رواج این شایعات می‌خواهند اعتماد به نفس و تمرکز را از استراماچونی بگیرند تا زمینه جدایی او را فراهم کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علی

    آقای داریوش یزدانی واقعا مغرضانه صحبت کردی براتون متاسفم
    معلوم هست جای شمشیر برانکو هنوز روی تن بعضی ها مونده و حالا دنبال این هستند که با این صحبت ها تلافی زخم ها رو در بیارن ولی زهی خیال باطل

  • صالح حوژه

    اقای یزدانی مثلا میخوای با این حرفا واسه استقلال خودشیرینی کنی و معروف بشی چون اصلا نسل جدید اسم شمارو هم بلد نیستن ماهم از شما فقط از شما بازی با عربستان و پنالتی که خراب کردی و ایران حذف شد چیزی دگه بیاد نداریم

    • شهرام

      چرا ناراحت شدید اگه کمکهای حکومت نبود جایگاه پرسپولیس این نبود دوستان حقیقت تلخه

  • Adel

    معلوم که پرسپولیس بد جوری بعضیاروسوزانده.ً

  • نصیررحیمی

    آقای یزدانی آخه چه جوری عیار یه مربی توی یه لیگ جدید با چهار تا بازی مشخص میشه اگه به خودت چهار تا بازی فرصت بدن بازم همینو همینو میگی.

  • یاورهمیشه مومن

    سلام
    آقای یزدانی ازیکطرف میگوید عیار استراماچونی باچندبازی معلوم نمیشه و باید بهش فرصت داد.ازیطرف میگه عیار برانکو باچندبازی معلوم شده.
    دلیل نمیشه بزور وباهر مصاحبه ای آدم بخواد خودش و یادآوری کنه.که مثلا منم هستم.

  • برانکوی محبوب

    در خانه اگر کس هست... یک حرف بس است.......تناقض در مکالمه 2 دقیقه ای ..........عیار این مربی ایتالیایی یعنی چونی با 3 بازی مشخص نمیشه..... ولی عیار برانکو با 3 بازی ... مشخص شد..........

  • ناشناس

    برانکو فکر کرده الاهلی هم تیم حکومتی عربستانه که همینجوری قهرمانش کنن.

  • جلال

    آقای یزدانی وقتی یک تیم در حد لیگ برتر مربیگری کردی بیا اظهار نظر کن شاید شما یه بازیکن متوسط باشی ولی مربی نیستی
    پس برای مطرح شدن برو تلاش کن و سعی نکن با تخریب کسی بجای برسی
    چون بدانم و لااقل رو نیمکت ۴تیم نشسته و چهار کاپ برده

  • محمد

    حالت خوبه اقای یزدانی؟؟؟!!

  • افسانه

    برانکو خیلیا رو سوزونده و ازش کینه دارن، بسوزید از این حسادت،مکالمه شما پر از تناقضه که وصف حالتون رو نشون میده

  • کوروش پارسا

    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد واقعا تو امثال تو معلوم است کجای این فوتبال هستید مربی گری در یک تیم آموزشگاهی در یک نقط دور در کشور امریکا دیگه گفتن نداره خوش باشی

  • ارتین

    از شواهد وقرائن چنین پیداست که این باری رو برای اس اس در میارن اقای به اصطلاح کارشناس، پرسپولیس با برانکو اولین فصل تا ته جدول هم رفت با ناداوری وبدشانسی ،بازیهای خوب نتابج بد ولی با حمایت هواداران ودرایت بازیکنان وبرانکو به جای خود بعنی صدر جدول رسید،من بدونم کی تو رو کارشناس کرده خودم حکم اعداشو صادر میکنم

  • جواد

    آقای یزدانی،یه نگاه به لیست خرید،تیمت،تو این،سه سال بندازی،متوجه میشی،که سوگلی وازت ورزش،کیه!!!!!!!!

  • ناشناس

    چی زده آقای یزدانی چه حمایتی با پنجره بسته بدون بازیکن رفته فینال آسیا بعد یه بازیکنی که هیچ اسم رسمی نه بلکه تو آسیا حتی تو ایران هم نداره اینجوری حرف میزنه

  • shiva.sharifii.68@gmail.com

    نه دوره ی بازیگری عددی بودی. نه وقتی تو امریکا کمک مربیه تیمای لیگ 3و4 منطقه ای بودی!!!!

  • محمد صریحی

    آخه یکی بگه تو الان کجای این فوتبال مربیگری کردی که این حرف رو میزنی خود استقلالی ها دعا میکردن که برانکو از پرسپولیس بره پس تو آسیا چی اونجا کی حمایت میکرد که با ده تا بازیکن رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا...حسود وبخیل نباشیم

  • الهه ناز

    کجایی پسر طلایی ایران. دلمان تنگ شده برای بازیکنان قدیمی.

  • مهدی

    این آقا کجای جایگاه فوتبال ایرانه!!!

  • ناشناس

    هیچ حمایتی از پرسپولیس نشده این تیم باغیرت بازی می کند و پیاپی قهرمان شده

  • محمدعادل

    وسط لیگ کاپیتان ذوب آهن رو میخرن واسه بچه لوس وزارت ، پول سه تا بازیکن وسط فصل میدن بعد دوباره به جاش بازیکن میخرن
    سالی سه تا مربی رو باهاش تسویه میکنن
    ولی باز هم هوچیها هیچی نمیشن

  • احسان

    برو

  • ارتش سرخ

    همین که شما هنوز درباره برانکو حرف میزنی ما پرسپولیسیا بیشتر خوشحال میشیم چون می فهمیم انقدر کار برانکو خوب بوده که هنوزم دارید میسوزید

  • علی همدانی

    سال اول ورود برانکو تا ته جدولم رفتیم ولی حمایت کردیم تا برانکو برنامشو درست و صبورانه اجرا کنه ک چند سال نتیجشو دیدیم . ولی الاهلی و بازیکناش و مدیریتش حمایت نکردن تا برانکو بمونه و نتیجه بگیره .

  • گلزار

    واقعا متاسفم برای اقای یزدانی که یه شیرازیه ولی واقعیتو برعکس جلوه میده
    اگر کمی انصاف داشته باشی میفهمی که پرسپولیس و برانکو با پنجره بسته رفت فینال اسیا

  • امید

    بیچاره براندو چقدر بدبخت و فلک زده شده که داریوش یزدانی در باره اش حرف می زنه

  • مهدی

    چرا عیار برانکو با 4 بازی مشخص شد ولی از استراماچونی نه و باید بهش زمان داد؟ لطفا از روی غرض صحبت نکنيد

  • مژی

    حقیقت رو گفتی 👍🏽

  • مهدی

    یعنی درد برانکو هنوز برا خیلیا جاش خوب نشده.....

  • سید علی فیض

    اگه عیار برانکو یا هر مربی با ۴تا بازی مشخص بشه که دیگه پشت سرهم مربی اخراج کنن . اتفاقا حرفهای این آقا خیلی غلطه و این عربها بودن که خیلی عجول و دستپاچه عمل کردن و بهش فرصت ندادن و الا برانکو مربی بسیار بزرگیه .