شمانیوز
شما نیوز

انتقاد شدید پیروز قربانی از استراماچونی در استانه دربی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من این دربی، بازی باکیفیتی از آب در نخواهد آمد و شرایط در این بازی برای یک مسابقه با کیفیت موجود نیست.

انتقاد شدید پیروز قربانی از استراماچونی در استانه دربی
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، پیروز قربانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره دربی ۹۰ پایتخت و مصاف دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: امیدوارم بازی خوبی از دو تیم شاهد باشیم. به نظر من هم استقلال و هم پرسپولیس در سه هفته اخیر کیفیت خوبی از خودشان نشان ندادند. آن‌ها تیم‌های بسیار معمولی بودند و خیلی جای کار دارند و باید دید که چه نتیجه‌ای با توجه به شرایطی که در دربی وجود دارد به دست می‌آید.

 

او درباره محرومیت فرشید اسماعیلی که با دریافت کارت زرد دوم در بازی برابر نفت مسجد سلیمان از بازی اخراج شده بود خاطرنشان کرد: فرشید اسماعیلی بازیکن تاثیرگذاری برای تیم استقلال بود و امیدوارم که بازیکنانی که به جای این بازیکن در داربی حضور پیدا می‌کنند بتوانند عملکرد موفقی داشته باشند و جای این بازیکن را پر کنند.

 

دربی ۹۰ پایتخت، اولین تجربه گابریل کالدرون و آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است و پیروز قربانی درباره تجربه مدت حضور این دو مربی در فوتبال ایران و همچنین حضور آن‌ها در دربی گفت: این دو مربی تازه به فوتبال ایران آمده‌اند. تا اینجای کار این دو نتوانسته‌اند کیفیت و عملکرد خوبی از خودشان ارائه دهند و مثل یک سرمربی معمولی در فوتبال ایران بوده‌اند. در کل باید دید که در ادامه عملکرد این دو مربی چگونه خواهد بود.

 

او در پایان و درباره شرایط و نتیجه دربی ۹۰ پایتخت گفت: به نظر من این دربی، بازی باکیفیتی از آب در نخواهد آمد و شرایط در این بازی برای یک مسابقه با کیفیت موجود نیست اما امیدوارم که هوادران تا آنجایی که ممکن است از این بازی لذت ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied