شمانیوز
شما نیوز

کری خوانی سید جلال حسینی برای استقلال در استانه دربی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس به جای پیش بینی دربی باید روی خود دربی و بازی که باید در آن ارائه کنند تمرکز کنند تا بهترین نتیجه را در آن بگیرند.

کری خوانی سید جلال حسینی برای استقلال در استانه دربی
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، در آستانه دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس نیمکت نشینی کاپیتان با سابقه پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان موجب شد تا برخی از طرفداران این تیم در این ارتباط سئوال کنند که ممکن است حسینی در دربی روی نیمکت بنشیند؟ حالا او به دلیل مصدومیت دربی را از دست داده و غایب بزرگ این بازی است.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

وضعیت پرسپولیس در این فصل را چطور ارزیابی می کنید؟
من از قبل هشدار داده بودم. هواداران ما هم می دانند که کار برای تیمی که سه سال پشت هم قهرمان لیگ شده سخت تر از همه تیم های حاضر در لیگ برتر است. من فصل قبل هم می گفتم باید کنار هم باشیم و نگذاریم که بقیه فکر کنند پرسپولیس تنها شده است.

یعنی عده ای می خواهند سد راه پرسپولیس شوند؟
بعضی ها هستند که همیشه دنبال فرصت می گردند به پرسپولیس لطمه بزنند به همین خاطر بازیکن و هوادار نباید این فرصت را به دشمنان تیم بدهند. هیچ بهانه ای نباید باعث ایجاد حاشیه بشود. در سه فصل گذشته حاشیه ها را کم کردیم و دیدید که نتیجه اش کسب سه قهرمانی بود.

از دربی و مسابقه ای که با استقلال در پیش است حرفی نمی زنید؟
همه می دانند دربی حساس است و بهتر است ما بازیکنان به جای اینکه پیش بینی اش کنیم یا درباره اش به تحلیل و تفسیر بپردازیم روی آن تمرکز داشته باشیم و به مسابقه فکر کنیم. گرچه همه می دانیم که این دیدار یک بازی ویژه است هرچند که این هم حرفی تکراری و کلیشه‌ای است، اما واقعا بازی ویژه‌ای است.

استقلال را شکست می دهید؟
خیلی‌ها اعتقاد دارند با توجه به شرایط استقلال، پرسپولیس می‌تواند به راحتی در دربی برنده شود ولی این طور نیست. نباید خودمان رو گول بزنیم. دربی یک مسابقه ویژه است. نتیجه اش برای همه مهم است.

اما وضعیت پرسپولیس در جدول بهتر از رقیبش است؟
برد در دربی ربطی به جایگاه تیمها ندارد. همان طور که گفتم برخی نمی خواهند ما نتیجه بگیریم و این شایعات را به راه می اندازند که پرسپولیس چون رده بهتری در جدول دارد برنده دربی است. در حالی که اصلا اینطور نیست، اتفاقا دربی یک بازی همیشه سخت است، اگر بخواهیم استقلال را دست‌کم بگیریم ضربه سختی می‌خوریم. دربی حساس‌ترین بازی فصل است که با تمام توان و تمرکز باید در آن حاضر شویم. باید تمرکزمان را حفظ کنیم وگرنه لطمه می خوریم.

نیمکت نشینی تان در دیدار با صنعت نفت و گلزنی کنعانی زادگان حرف و حدیثهای زیادی دنبال داشت. نظرتان رد این باره چیست؟
بابت اینکه محمد موفق شد گلزنی کند خوشحال شدم، مبارکش باشد، کنعانی‌زادگان عالی بازی کرد. در یک تیم مهم این است که همه نفرات یک هدف را دنبال کنند و آن هم موفقیت تیم و کسب امتیازات کامل در هر دیدار است. او هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس عالی بوده و حقش بود که بازی کند. در تیم ما فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند، وقتی هدف موفقیت پرسپولیس باشد دیگر تفاوتی ندارد که چه کسی بازی کند.

این فصل هم اهداف تکراری دارید؟
هدف همه ما قهرمانی است و انشاالله به آن می رسیم. باید تلاش کنیم.

پس از گذشت سه هفته از شروع لیگ نظرتان درباره کالدرون چیست؟
مربی کارنامه دار و کاربلدی است. او هم از جنس خود ماست و برای قهرمانی آمده و می خواهد این افتخار را برای ما و البته خودش کسب کند. از نکات جالب شیوه تمرینی اش این است که او هم هر روز با تیم تمرین می کند.

درباره موضوع تقسیم بندی سکوها و تعداد صندلی های اختصاص داده شده به آبی و قرمزها در دربی حرفی نمی زنید؟

این مسایل ارتباطی با بازیکنان پیدا نمی کند و کادر مدیریتی دو باشگاه هستند که در نهایت تصمیم می گیرند جایگاه های ورزشگاه آزادی به چه ترتیب بین دو تیم تقسیم شود. من فقط می دانم که پرسپولیسی ها باید همه سکوها را پر کنند. نباید حتی یک صندلی خالی بماند. هر کسی قهرمانی می خواهد باید از خودش شروع کند. قهرمانی های ما به خاطر اتحاد بین بازیکنان بود که رقم خورد. البته در این راه مردم هم پشت و یاور ما بودند. این بار هم باید نشان بدهند که تیم شان را چقدر دوست دارند و یکشنبه منتظرشان هستیم که به استادیوم بیایند.

حرف آخر؟
باز هم تأکید می کنم که امسال کارمان بسیار سخت تر از همیشه است. این حرف کلیشه ای است ولی باز هم می گویم و مخاطبم هم بیشتر هم تیمی هایم هستند. کسب عنوان قهرمانی سخت است ولی حفظ و تکرار آن به مراتب سخت تر است. تکرار قهرماین کار هر تیمی نیست و تیمهایی که قادر به انجام این کار هستند باید دو برابر همه وقت و انرژی صرف کند. به تلاش چند برابر ینیاز دارد. باید با قدرت، راهمان را ادامه بدهیم. انشاالله یک دربی باکیفیت و با برد پرسپولیس را شاهد باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • جابر

    اقا سید اقا جلال اق حسینی همه میدونن این بازی رو برای ما در میارن اگه نبریم 40یا50میلیارد باید خسارت بدیم به استرا ودیاباته