شمانیوز
شما نیوز

جنگ عجیب کالدرون و استراماچونی در استانه دربی یکشنبه

پرسپولیس و استقلال فردا مقابل هم قرار می‌گیرند. سرمربیان این دو تیم در نشست خبری امروز در مورد دیدار فردا به سوال خبرنگاران پاسخ دادند.

جنگ عجیب کالدرون و استراماچونی در استانه دربی یکشنبه
به گزارش شمانیوز به نقل از برترین‌ها: پرسپولیس و استقلال فردا مقابل هم قرار می‌گیرند. سرمربیان این دو تیم در نشست خبری امروز در مورد دیدار فردا به سوال خبرنگاران پاسخ دادند.
 

گابریل کالدرون، سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلالی‌ها دیاباته،‌ اسماعیلی و... در بازی فردا در اختیار ندارند،‌گفت: از روزی که در ایران حضور پیدا کردم مدام می‌گویند استقلال مشکل دارد و یا مثلا از داور شکایت می‌کنند یا می‌گویند ما مصدوم داریم! اگرچه به حرف من گوش نکردند ولی استقلال 7 بازیکن جدید گرفته و دو خارجی گران‌قیمت در اختیار دارد اتفاقا من می‌خواستم دیاباته را به پرسپولیس بیاورم ولی باشگاه پول نداشت.

 

شروع جنگ لفظی کالدرون و استرا قبل از دربی

 

کالدرون تاکید کرد: وقتی تیمی سه بار قهرمان می‌شود،‌ طبیعی است که به فرزندان دیگر فوتبال ایران کمک بیشتری شود و ممکن است به یک فرزند بیشتر از بقیه کمک شود تا آنها هم قهرمان شوند.گزینه‌ای که ما برای پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی خریدیم، نهمین گزینه من بود و البته ارزان. امیدوارم آقایان بیشتر از این شکایت نکنند و مثل ما مسئولیت را بپذیرند و مرتب داور را محکوم نکنند.

 

خبرنگاری گفت شما اشاره کردید که مسئولان به یک فرزند بیشتر از بقیه کمک می‌کنند تا آنها هم قهرمان شوند، آیا منظور شما استقلال است که کالدرون پاسخ داد: منظور من این است که تیم‌های زیادی در ایران حضور دارند که وزارت ورزش باید به آنها کمک مالی کند. طبیعی است که این کمک مستقیم صورت بگیرد، ولی فکر می‌کنم شما خودتان متوجه منظور من شدید و همه چیز خیلی واضح است. بازیکن خارجی گران برای یک تیم است و خارجی ارزان برای ما. وقتی چیزی واضح است دیگر در موردش از من سوال نکنید.

 

پس از صحبت های کالدرون، استراماجونی در نشست خبری حاضر شد و گفت: 

ما می‌دانیم که پرسپولیس در سه دوره قبل قهرمان شده است و می‌دانیم که دو بازیکن جدید که یکی برزیلی و یکی هم کنعانی‌زادگان از ماشین‌سازی به عنوان دفاع وسط به این تیم آمدند. می‌دانیم که کالدرون تغییر سیستم داده و به سیستمی برگشته که پرسپولیس زمان برانکو بازی می‌کرد. ما به تیم رقیب احترام می‌گذاریم اما از آنها نمی‌ترسیم و فردا این مساله را در زمین نشان خواهیم داد.

 

شروع جنگ لفظی کالدرون و استرا قبل از دربی

 

سرمربی استقلال در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه کالدرون سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود اعلام کرد که استقلال فرزند خوب وزارت است و اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد آن را گردن کسی نمی‌اندازد و اینکه او دیاباته را می‌خواسته اما با پول بیشتر به استقلال رفت افزود: من به کالدرون احترام می‌گذارم چرا که او از من بزرگتر است و فرد مشهوری به حساب می‌آید اما نمی‌دانم چرا دائما در باره تیم‌های دیگر صحبت می‌کند.

 

شاید به خاطر اینکه پرسپولیس بهترین تیم لیگ است و بازیکنان گران قیمتی دارد که دستمزد بالایی می‌گیرند اما فکر می‌کنم این حرفه‌ای نیست. نمی‌دانم او درباره دیاباته چرا حرف می‌زند چرا که وقتی ما او را می‌خواستیم کالدرون هنوز سرمربی پرسپولیس نبود اما این را هم بگویم که دیاباته فردا بازی نمی‌کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied