شمانیوز
شما نیوز

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

به جز علیرضا بیرانوند و وحید امیری، احتمالا سایر نفرات دربی همان بازیکنان بازی با نفت آبادان خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، کالدرون به جز یک مورد تغییر اجباری و یک مورد هم تاکتیکی، تغییر زیادی در ترکیب تیمش ایجاد نمی‌کند. با پایان یک جلسه محرومیت بیرانوند، با وجود نمایش خوب رادوشوویچ و مهار تماشایی شوت طالب ریکانی، احتمالا شماره یک تیم ملی به ترکیب فیکس پرسپولیس برمی‌گردد و رادو باید منتظر غیبت دوباره بیرانوند باشد. 

همچنین با مصدومیت سیدجلال، او هم غایب بزرگ این مسابقه است و دوباره زوج کنعانی‌زادگان و شجاع کنار هم قرار می‌گیرند. شنیده شده محمد انصاری برای دربی هم جایگاهش را تثبیت کرده و محمد نادری در بازی بزرگ هفته نیمکت‌نشین خواهد بود. در سمت راست هم مطابق معمول مهدی شیری به بازی می‌رود.

با ادامه مصدومیت کمال کامیابی‌نیا؛ تنها هافبک دفاعی پرسپولیس برای این بازی احمد نوراللهی است که ترابی و امیری در دو سمت او بازی می‌کنند. وحید امیری تغییر دوم کالدرون نسبت به بازی گذشته است که احتمالا جایگزین سیامک نعمتی می‌شود.

بشار رسن هم مانند دیدار با نفت آبادان پشت دو مهاجم این تیم قرار می‌گیرد. علی علیپور و جونیور امید‌های گلزنی کالدرون در این مسابقه هستند که به عنوان مهاجم هدف در ترکیب پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied