شمانیوز
شما نیوز

مثلث مرگبار بارسلونا کامل شد

اگر امشب اتفاق خاصی رخ ندهد، بالاخره از مثلث خط حمله بارسلونا در لالیگا رونمایی خواهد شد.

مثلث مرگبار بارسلونا کامل شد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، بارسلونا در تابستان امسال و بعد از درگیری های فراوان با باشگاه اتلتیکومادرید در نهایت موفق شد آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی و 28 ساله این تیم را به خدمت بگیرد تا اتفاقی که قرار بود پارسال رخ دهد، بالاخره انجام شده و مثلث رویایی بارسلونا شکل گیرد.

 

البته هواداران بارسلونا تصور نمی کردند برای تماشای همزمان لیونل مسی- لوییس سوارز و آنتوان گریزمان باید تا هفته پنجم منتظر بمانند اما حالا و در دیدار امشب بارسا در خانه گرانادا، این اتفاق رخ خواهد داد.

 

لیونل مسی در این فصل لالیگا هنوز به میدان نرفته و چهار بازی ابتدایی تیمش را از دست داده بود. لوییس سوارز نیز در بازی هفته اول مقابل بیلبائو آسیب دید و مدتی از ترکیب ثابت بارسا دور بود و در این میان تنها آنتوان گریزمان بود که مشکلی برای بازی کردن نداشت.

 

اما امشب هم لیونل مسی و هم لوییس سوارز شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند و می توانند در لالیگا برای اولین کنار یکدیگر در ترکیب ثابت قرار گیرند. بارسلونا در این چهار هفته عملکرد چندان خوبی نسبت به سالهای اخیر خود نداشت و موفق به کسب هفت امتیاز شد. حالا هواداران این تیم امیدوارند با بازگشت لیونل مسی، دوباره این تیم در لالیگا درخشان ظاهر شده و همانند یک دهه اخیر، شانس اول قهرمانی لقب گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied