شمانیوز
شما نیوز

ترکیب پرسپولیس در دربی مشخص شد

استقلالی ها در دربی 90 وضعیت نه چندان خوبی ندارند، انها در ابتدای فصل و پس از کنار گذاشتن وینفرد شفر و فرهاد مجیدی با سر و صدای زیادی استراماچونی که سابقه سرمربیگری اینتر میلان را نیز در کارنامه خود داشته به جمع آبی های پایتخت اضافه کردند

ترکیب پرسپولیس در دربی مشخص شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از افکارنیوز: استقلالی ها در دربی 90 وضعیت نه چندان خوبی ندارند، انها در ابتدای فصل و پس از کنار گذاشتن وینفرد شفر و فرهاد مجیدی با سر و صدای زیادی استراماچونی که سابقه سرمربیگری اینتر میلان را نیز در کارنامه خود داشته به جمع آبی های پایتخت اضافه کردند و با خریدهای خود سعی کردند بار دیگر استقلال تهران را به عنوان یک مدعی نشان دهند.

 

جهت مشاهده پخش زنده دربی استقلال و پرسپولیس اینجا کلیک کنید

 

استراماچونی هر چند نتایج خوبی در بازی های تدارکاتی استقلال در قبل از شروع فصل گرفت اما با آغاز لیگ برتر هنوز آبی پوشان نتایج خوبی نگرفته و به همین دلیل استراماچونی تحت فشار است.

بدترین خبر ممکن برای استراماچونی در دربی نبود فرشید اسماعیلی است. بازیکنی که تاثیر بسزایی در ترکیب استقلال دارد اما به دلیل اخراج در بازی با نفت مسجد سلیمان استقلالی ها او را در این بازی در اختیار ندارند.

از سوی دیگر شیخ دیاباته مهاجم پر سر و صدایی که در این فصل به استقلال پیوسته نیز شرایط 100 درصدی بازی در دربی را ندارد تا استراماچونی نتواند با ترکیب کامل به مصاف پرسپولیس در دربی 90 برود.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 90

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور، جونیور براندائو.

البته ممکن است سید جلال حسینی به ترکیب پرسپولیس برگردد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied