شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل استقلال با فرهاد مجیدی برای جانشینی استراماچونی مذاکره کرد !

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه حضور فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی به جای استراماچونی در این تیم صحت ندارد، به صحبت‌های محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.

مدیرعامل استقلال با فرهاد مجیدی برای جانشینی استراماچونی مذاکره کرد !
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، امیرحسین فتحی پیش از شروع دیدار استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنها پاسخ داد.

وی در واکنش به گلایه‌های شدید محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال حتی یک بلیت به پرسپولیس نداده است، گفت: به جرأت می‌گویم که این موضوع دست ما نبوده است و دخالتی در آن نداشته‌ایم.

 

مدیرعامل استقلال درباره اظهارات کالدرون سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه شیخ دیاباته را می خواسته ولی این بازیکن راهی استقلال شد، تاکید کرد: دیاباته زمانی به ایران آمد که کالدرون یک هفته بعدش به کشورمان سفر کرد.

فتحی درباره احتمال پاداش دادن به بازیکنان استقلال در صورت برد در دربی، تصریح کرد: بچه‌های استقلال برای پیراهن و رنگ آبی و ستاره‌ها بازی می‌کنند نه پاداش.

 

وی در خصوص پاک نشدن اخطار فرشید اسماعیلی برای دربی گفت: تمام تلاشمان را کردیم ولی شب گذشته فدراسیون با درخواستمان موافقت نکرد.

فتحی در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال برکناری استراماچونی در صورت باخت در دربی، یادآور شد: انشاءالله که استراماچونی نتیجه می‌گیرد. البته در این بازی چه نتیجه نگیرد و چه بگیرد در استقلال ماندنی است.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال مبنی بر مذاکره با فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی برای جانشینی استراماچونی، اظهار کرد: این نظر شما است.

فتحی مجدداً در واکنش به این جمله که «شما هر چیزی را تکذیب کنید به واقعیت تبدیل می‌شود» گفت: این هم نظر شما است. استراماچونی سرمربی ما است. تمام وقت کنارش هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied