شمانیوز
شما نیوز

دگرگون شدن زندگی سرمربی سابق رئال‌مادرید

یک سال پیش در چنین روزهایی، سرنوشت لوپتگی روی نیمکت رئال برابر تیم کنونی اش دگرگون شد.

دگرگون شدن زندگی سرمربی سابق رئال‌مادرید

به گزارش شمانیوز و به نقل از مارکا، یک سال زمان زیادی در دنیای فوتبال است و شاید جولن لوپتگی این را بهتر از هر فردی بداند. او اکنون خود را برای رویارویی با رئال مادرید، تیم یک سال قبل خود آماده می‌کند، آن هم در شرایطی که روی نیمکت تیمی نشسته که سرنوشت او در مادرید را به کلی دگرگون کرد.

سویا تیم 10 امتیازی جدول رده بندی و صدرنشین لالیگا در پایان هفته چهارم، یکشنبه شب از رئال مادرید 8 امتیازی میزبانی خواهد کرد و امیدوار است با کسب امتیاز از این دیدار خانگی، جایگاه خود در صدر جدول را از گرانادا بازپس گیرد. یک سال قبل و در چنین روزهایی، سویا باز هم در سانچز پیسخوان از رئال مادرید میزبانی می‌کرد اما آن دیدار داستانی کاملا متفاوت داشت.

26 سپتامبر 2018 سویا در هفته ششم لالیگا میزبان رئال مادرید تحت هدایت جولن لوپتگی بود. رئال مادرید از 5 بازی گذشته خود 4 برد و یک تساوی کسب کرده بود و در شرایطی گام به سویا می‌گذاشت که 6 روز قبل در نمایشی بی نقص، رم را در لیگ قهرمانان با نتیجه 3-0 مقهور ساخته بود.

افزون بر این ها، برگزاری مراسم برترین های فیفا (The Best) در بین این دو مسابقه هم رئالی را بیش از پیش به آسمان ها برده بود. لوکا مودریچ برترین بازیکن سال فیفا شده بود و به جز او، سه مدافع کهکشانی ها (واران، راموس و مارسلو) در تیم منتخب سال فیفا جای گرفته بودند؛ دستاوردهایی که عده ای، سهمی از آن را نیز متعلق به لوپتگی تازه وارد می‌دانستند. در آن روزها به نظر می‌رسید تصمیم عجیب لوپتگی که به قیمت اخراج او از تیم ملی اسپانیا یک شب قبل از افتتاحیه جام جهانی تمام شده بود، به نفعش بوده است.

با این حال، رئالی ها شاهد سقوط تیمشان در حضور بیش از 41 هزار سویایی بودند. آندره سیلوای آن روزها گلزن تا دقیقه 21 دبل کرد و گل وسام بن‌یدر در دقیقه 39 نسخه رئالی ها را در همان نیمه اول پیچید. بعد از این شکست 3-0، رئال در خانه برابر اتلتیکومادرید متوقف شد و سه شکست متوالی برابر آلاوز، لوانته و بارسلونا، پرونده لوپتگی در رئال مادرید را در پایان ماه اکتبر بست. اکنون لوپتگی مردی بود که در 4 ماه، همه چیز را از دست داده بود.

لوپتگی برای حضور در تیمی جدید، تا پایان فصل 19-2018 صبر کرد؛ فصلی که برای تمامی هواداران رئال یادآور بدترین روزهای تیمشان در هزاره سوم است. اکنون و در فاصله 4 روز تا سالگرد آن بازی تاریخی، جولن لوپتگی چیزهای زیادی برای ثابت کردن دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied