شمانیوز
شما نیوز

انتقاد تند برومند از پنالتی زن استقلال

می‌برد به فوتبال دهه 70 و 80. برای وقتی که بازیکن بعد از باختن دربی طوری عزا می‌گرفت که انگار مادرش را از دست داده.

انتقاد تند برومند از پنالتی زن استقلال

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فرهیختگان: از صدایش می‌فهمیدی که چه حال خرابی دارد. صدایش تو را می‌برد به فوتبال دهه 70 و 80. برای وقتی که بازیکن بعد از باختن دربی طوری عزا می‌گرفت که انگار مادرش را از دست داده. که انگار آسمان روی سرش خراب شده. که انگار تمام دنیا را از او گرفته‌اند، نه مثل بازیکن‌های فعلی که بعد از باختن هم سرشان توی گوشی است یا وقت آرایشگاه دارند برای شرکت در میهمانی‌های بعد از بازی! باخت استقلال بعد از دربی را از صدای او بود که می‌توانستی درک کنی. حرف‌های پرویز برومند را در گفت‌وگو با «فرهیختگان» بخوانید.

عصبی و دلشکسته‌ام

خانه نشسته‌ام و حرص می‌خورم. تلفنم مدام زنگ می‌خورد و دو سه تا در میان جواب می‌دهم. برخی رفقا هستند و برخی خبرنگارها. برخی هم هوادارانی هستند که دلم نمی‌آید تلفن‌شان را جواب بدهم. دل خودم شکسته. چطور مرهم روی دل آنها باشم. یکی دو ساعت بعد که آرام‌تر شدند دوباره زنگ می‌زنند وحرف می‌زنیم. همه خرابیم. باخت مفتی بود.

باخت بدی بود

حقیقتا پرسپولیس باید بازی بهتری می‌کرد. تیمی که تمام نفراتش را حفظ کرده وضعش فرق دارد با استقلالی که نصف تیمش را همیشه عوض می‌کند و سامان خوبی ندارد. با این همه استقلال نه بد بازی کرده و نه مثل بازنده‌ها بود. این دیگر اتفاق فوتبال است نه برتری پرسپولیس. یک توپ زدند که خورد به تیر و خورد به دروازه‌بان و رفت توی گل! همین! تازه ما که یک پنالتی را هم مفت از دست دادیم، آن هم در نیمه اول.

آقای کریمی چه طرز پنالتی زدن بود؟

متاسفم برای علی کریمی با پنالتی آماتوری‌اش! یا شما نمی‌دانی در کدام تیم بازی می‌کنی یا نمی‌دانی بزرگ‌تر چه تیمی هستی! شما قرار بود بزرگ‌تر این تیم باشی. این چه طرز بازی کردن است. چه کارت‌هایی بود که گرفتی! چه پنالتی‌ای بود که خراب کردی. چهار بازی است که منتظریم یک کاری انجام بدهی. چرا برای استقلال درست بازی نمی‌کنی؟ چرا کار را جدی نمی‌گیری؟ واقعا در بازیکنان امروز استقلال آن تعصبی که باید را نمی‌بینم. آیا زمان ما کسی می‌توانست این‌طوری پنالتی هدر بدهد؟

از اول مخالف مربی خارجی بودم

با استراماچونی مشکلی ندارم و اگر حرفی می‌زنم ربطی به او ندارد. ما توان جذب مربی خارجی و حمایت کردن از او را نداریم. مربی خارجی را باید برای پایه بیاوریم، نه برای تیم بزرگسال. مربی داخلی بیشتر به تیم‌های ما کمک می‌کند. شما مربی خارجی آوردی ولی چیزی که می‌خواهد را به او نمی‌دهی! بازیکن خارجی خوب می‌خواهد ولی پول نداری جذب کنی! خب این کار چه دلیلی دارد؟ من روی مدیریت تیم خیلی حرف دارم.

استقلال را قشنگ تخلیه کردند و هر بازیکن خوبی داشت را رد کردند! کدام تیم دیگر لیگ را می‌بینید که بازیکنان خوب‌شان را به این راحتی بیرون کند. الان بروید سراغ تیم‌های لیگ و بگویید به ما بازیکن بدهید. ببینید جواب‌شان چیست بعد ما بازیکنان‌مان را با حراج بیرون کردیم! متاسفم. استقلال درد زیاد دارد و بیش از اینکه دنبال راه‌حل موقت باشیم باید به دنبال فکر عاجل باشیم. این تیم با رفتن و آمدن بازیکن و مربی درست نمی‌شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied