شمانیوز
شما نیوز

دود آتش تنش‌ها در چشم مدافع پرسپولیس

این که کنعانی زادگان توپ را به سمت هواداران تیم رقیب شوت کند و بر التهاب سکوها بیافزاید، چیزی جز یک رفتار زشت نیست که آسیبش به خود او نیز می‌رسد.

دود آتش تنش‌ها در چشم مدافع پرسپولیس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: روز گذشته پرسپولیس توانست استقلال را شکست دهد. این نتیجه در حالی رقم خورد که با مصدومیت سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان در ترکیب اصلی حضور داشت و امیدوار بود که در کنار شجاع خلیل زاده زوج مستحکمی را تشکیل دهد.

با این حال یکی از اتفاقات ویژه نمایش کنعانی، لحظه ای بود که او توپ را به سمت هواداران استقلال شوت کرد. این اتفاق در دقیقه ۳۸ و در زمانی رخ داد که یک توپ اضافه در زمین مسابقه بود و انتظار می‌رفت مدافع پرسپولیس با یک بغل پای ساده آن را به کنار زمین منتقل کند اما شماره شش سرخ ها، با شوتی محکم توپ را به سکوی تیم رقیب فرستاد.

این حرکت کنعانی زادگان بر آتش التهاب و تنش در زمین و سکو اضافه کرد و باعث شد تا حدود پنج دقیقه از زمان بازی تلف شود. همچنین سر او نیز پس از همین حرکت زشت توسط هواداران استقلال شکسته شد تا دود این آتش به چشم خودش هم فرو برود.

چنین رفتارهایی، فارغ از شکسته شدن سر اثر درازمدتی نیز در کارنامه یک فوتبالیست می‌گذارد و باعث می‌شود تا عمر فوتبالی بازیکن کمتر شود. کنعانی زادگان که در دو بازی اخیر فیکس بوده و نشان داده می‌تواند قابل قبول ظاهر شود، باید بیشتر روی کارهای اخلاقی تمرین کند تا بتواند مدت زمین بیشتری را در فوتبال حرفه ای سپری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied