شمانیوز
شما نیوز

بردهای اقتصادی کالدرون با پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس سومین برد این تیم را در حالی کسب کرد که تیمش تنها سه گل در چهار هفته از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر زده است.

بردهای اقتصادی کالدرون با پرسپولیس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: پرسپولیس دیدار با استقلال در دربی نودم را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به اتمام رساند تا شرایط خوبی در جدول نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کسب کند.

پرسپولیس در پایان هفته چهارم با کسب سه پیروزی و یک باخت، ۹ امتیازی شد تا هم‌امتیاز با شهرخودرو صدرنشین در رده دوم جدول قرار بگیرد.

سرخ ها در حالی با گابریل کالدرون در قامت مدافع جدی سه قهرمانی متوالی لیگ برتر قد علم کرده اند که این تیم تنها سه گل در سه بازی به ثمر رسانده و اقتصادی‌ترین بردها را کسب کرده است؛ تیمی که خیلی خوب دفاع می کند و تا آخرین لحظه برای گل زدن به مبارزه اش ادامه می دهد.

اگرچه پرسپولیس با تاکتیک های منحصر بفرد کالدرون در دربی نودم نتوانست بازی دلچسبی را انجام دهد اما برد در این دیدار سنتی به قدری برای هواداران سرخ دلچسب است که نقدهای فنی در سایه قرار گرفته است.

پرسپولیس سومین برد اقتصادی خود را در خاص‌ترین بازی کسب کرد تا کالدرون در اولین فصل حضورش در این تیم آماری قابل قبول از خود به جای بگذارد؛ تیمی که با مربی جدیدش امتیازات را بدون بازی های پرگل کسب و راه را برای ادامه موفقیت های بعدی هموار می کند.

کالدرون که به تازگی وارد فوتبال ایران شده است برای بازی دلخواه خود با بازیکنان فعلی پرسپولیس نیاز به زمان دارد. روزهایی که با توجه به بردهای سرخپوشان با آرامش سپری می شود تا او بدون هیچ فشاری بتواند افکار خود را به بازیکنان تیم القا کند. این فرمول بدون شک نشان دهنده هدفگذاری های صحیح سرمربی آرژانتینی است تا هم تفکرات خود را پیاده کند و هم امتیازات را با تیمش جمع آوری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied