شمانیوز
شما نیوز

تکلیف تیم ملی امید چه می‌شود؟

جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره تیم امید بدون نتیجه خاصی به پایان رسید.

تکلیف تیم ملی امید چه می‌شود؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از فوتبالی:  قرار بود در جلسه دیروز درباره حواشی اخیر تیم امید صحبت و تصمیم گیری شود. با اینکه فرهاد مجیدی در گفتگوی کوتاهش با فوتبالی هر گونه درگیری با حمید استیلی مدیر تیم امید را تکذیب کرده است اما گویا طرفین بر سر مسائلی با یکدیگر اختلاف جدی دارند به طوری که محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، در حاشیه بازی تیمش مقابل ماشین سازی به دوربین فوتبالی گفت که مجیدی باید به اندازه مسئولیتی که دارد، اختیار هم داشته باشد. صحبتهایی که نشان می‌دهد مشکلات موجود در تیم امید صحت دارد.

در چنین شرایطی و طبق نوشته روزنامه گل، با اینکه قرار بود فرهاد مجیدی در این جلسه، صحبتها و گلایه‌هایش را مطرح کند اما سرمربی تیم امید غایب بزرگ جلسه دیروز بود تا مشخص نشود که در اردوی تیم امید چه اتفاقاتی افتاده است.

حالا باید منتظر روزهای آینده ماند و باید دید فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره تیم امید خواهد گرفت. فعلا که گزینه اصلی جانشینی مجیدی یعنی امید نمازی اعلام کرده جای مجیدی در تیم امید را نخواهد گرفت و قرار است در صورت توافق با فدراسیون، کنار فرهاد روی نیمکت تیم امید بنشیند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied