شمانیوز
شما نیوز

دومین قضاوت دکتر بیژن در لیگ؛ این‌بار آبی‌ها

بیژن حیدری روز پنجشنبه برای دومین‌بار در لیگ نوزدهم به میدان خواهد رفت و پس از قضاوت دیدار پرسپولیسی‌ها در هفته دوم حالا باید بازی آبی‌ها را داوری کند.

دومین قضاوت دکتر بیژن در لیگ؛ این‌بار آبی‌ها

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: بیژن حیدری را می‌توان یکی از مهمترین داورانی دانست که در لیگ هجدهم به میدان رفت و توانست به عنوان یکی از داوران الیت فوتبال ایران در آسیا نیز به قضاوت بپردازد اما پس از آغاز بازی‌های لیگ نوزدهم او را تنها در یک دیدار دیدیم و پس از آن دیگر خبری از او نبود تا این‌که امروز و در لیست داوران قضاوت کننده در هفته پنجم بازی‌های لیگ، نام او را دیدیم.

در لیگ نوزدهم، بیژن حیدری را برای اولین‌بار در هفته دوم بازی‌ها و در تبریز به میدان رفت و دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس را قضاوت کرد که در نهایت با یک گل به سود تبریزی‌ها به پایان رسید. حیدری پس از آن در بازی‌های هفته سوم و چهارم قضاوت نکرد تا در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته پنجم در اصفهان بین دو تیم استقلال و ذوب‌آهن به میدان برود و به قضاوت بازی یاران استراماچونی و علیرضا منصوریان بپردازد و بدین ترتیب دومین قضاوت امسال خود را نیز اختصاص به یکی از دیگر تیم‌های بزرگ پایتخت بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied