شمانیوز
شما نیوز

احمدزاده دیدار مقابل سپاهان را از دست داد؟

هافبک پرسپولیس به احتمال زیاد به دلیل انضباطی مقابل سپاهان بازی نخواهد کرد.

احمدزاده دیدار مقابل سپاهان را از دست داد؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران:  در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مرد آرژانتینی به پیروزی رسیدند.تک گل این بازی را مهدی عبدی، مهاجم جوان سرخپوشان به ثمر رساند تا از محبوبیت زیادی نزد سرخپوشان برخوردار شود.

این بازی حواشی زیادی داشت تا جایی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، فرشاد احمدزاده ، هافبک پرسپولیس را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

در این بیانیه ای آمده است که در خصوص رفتار غیر ورزشی فرشاد احمدزاده مبنی بر شروع درگیری و برخورد فیزیکی در مسابقه حساس شهرآورد که اگر مدیریت نمی شد می توانست به لطمات جبران ناپذیری منتهی شود، به شرح رای جداگانه قرار دستور موقت صادر شد که به وی ابلاغ می شود و این بازیکن تا اطلاع ثانوی از شرکت در مسابقات تیم خود محروم است. فرصت دفاع به او داده خواهد شد و منتظر تنبیهات شدید انضباطی باشد.

 

حال ساعتی پیش اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: ابلاغ اخطاریه‌ها امروز (دوشنبه) تنظیم شد و اگر تا پایان وقت اداری از سوی دبیرکل فدراسیون امضاء و ابلاغ شده باشد، پس از گذشت مهلت قانونی و ۴۸ ساعته متخلفان برای ارائه دفاعیات می‌توانیم رای نهایی را صادر کنیم و در آن وضعیت رای تا پایان هفته صادر می‌شود. در نهایت اگر تاخیری هم صورت بگیرد تا یکی دو روز ابتدایی هفته آینده آرای کامل شهرآورد تهران اعلام خواهد شد.

به نظر می رسد با این وجود فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت نتواند در دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان حاضر شود. این دیدار پنج شنبه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied