شمانیوز
شما نیوز

دخالت وریا غفوری در تعویض پنالتی‌زن استقلال؟!

کاپیتان استقلال شایعه دخالتش در تعویض پنالتی زن دربی را رد کرد.

دخالت وریا غفوری در تعویض پنالتی‌زن استقلال؟!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: در دربی قبلی و بعد از آنکه فرشید اسماعیلی پنالتی‌اش را خراب کرد، این بحث به وجود آمد که قرار بوده پاتوسی پنالتی استقلال را بزند، اما مهدی رحمتی پنالتی زن تیم را تغییر داده. اتفاقی که نهایتا مشخص نشد کدام روایت درباره آن درست است چرا که شفر صحبت‌های متفاوتی درباره پنالتی زن تیمش داشت و حرف‌های او جو بدی علیه دروازه‌بان سابق استقلال به وجود آورد.

پنالتی دیروز هم حواشی خاص خودش را داشت چرا که بعد از خراب شدن پنالتی توسط علی کریمی، این شایعه به وجود آمد که گویا قرار بوده مرتضی تبریزی پنالتی را بزند، اما با دخالت وریا غفوری، پنالتی‌زن عوض می‌شود و علی کریمی پشت توپ قرار می‌گیرد.

در شرایطی که این مساله می‌توانست حاشیه جدیدی برای استقلال درست کند، اما کاپیتان استقلال دخالتش در تعویض پنالتی زن را رد کرده است.

وریا غفوری در این ارتباط می‌گوید: پنالتی زن اول تیم مشخص است و من هیچ دخالتی در این موضوع نداشته‌ام. سرمربی تیم مشخص کرده که پنالتی زن اول تیم، دیاباته است و بعد از او کریمی و مرتضی تبریزی پنالتی‌زن‌های بعدی هستند که با توجه به غیبت دیاباته، کریمی پشت ضربه قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied