شمانیوز
شما نیوز

خشن‌ترین استقلال تاریخ

استقلال با دریافت 3 کارت قرمز در 4 هفته ابتدایی لیگ، بدترین آمار تاریخ خود را رقم زد.

خشن‌ترین استقلال تاریخ

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از نود: 4 هفته ابتدایی لیگ به بدترین نحو ممکن برای استقلال به پایان رسید. این تیم بدون پیروزی ، بدون کلین‌شیت و با کسب تنها 2 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. اما آمار دیگری که در این تیم بسیار جلب توجه می‌کند تعداد بالای کارت قرمز است. استقلال در 4 بازی این فصل تنها یک بازی را با 11 بازیکن به پایان رسانده است. این تیم در بازیهای این فصل در دقایق پایانی نه تنها گل دریافت کرده بلکه یک بازیکن خود را نیز از دست داده است.

استقلال در هفته اول لیگ، مهمان ماشین‌سازی بود و در وقت تلف شده نیمه دوم محمد دانشگر برای جلوگیری از گلزنی حریف مجبور شد بازیکن ماشین سازی را به قیمت دریافت کارت قرمز به خطا متوقف کند. هرچند که این خطا هم مانع شکست استقلال نشد و ماشین‌سازی با ضربه کاشته به گل رسید. بازی هفته دوم مقابل فولاد تنها دیدار استقلال لیگ نوزدهم بود که با 11 نفر به اتمام رسید.

استقلال در هفته سوم و در دقایق پایانی، فرشید اسماعیلی را به دلیل دریافت کارت زرد دوم از دست داد تا این بازیکن را در دیدار حساس دربی در اختیار نداشته باشد. در دربی نیز استقلال از دریافت کارت قرمز بی‌نصیب نماند و علی کریمی روز بد خود را با دریافت کارت زرد دوم تکمیل کرد.

دریافت 3 کارت قرمز در 4 هفته ابتدایی بدترین آمار استقلال در تاریخ لیگ برتر است و در ادوار گذشته این مسابقات تنها ذوب‌آهن در 4 هفته ابتدایی این تعداد کارت قرمز دریافت کرده است. استقلال در فصول گذشته یکی از منضبط‌ترین تیمهای لیگ بوده و این تیم از لیگ چهاردهم تا هفدهم در مجموع 120 بازی تنها 4 کارت قرمز دریافت کرد ولی آبی‌پوشان در 2 دوره اخیر تغییر رویه دادند. استقلال فصل گذشته را با 4 کارت قرمز به پایان رساند و در این فصل نیز در آغاز مسابقات 3 بازیکن این تیم از زمین اخراج شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied